• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

voor de mensen die niet weten wat te doen dit weekend.

Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
97
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mensen die dus niet weten wat te doen, alvast een weekendtip. In het prachtig decor van de landskommanderij in Alden Biesen is het weer schots weekend. Vooral zondag zijn supporters (en sponsors van een pintje:!::p) meer dan welkom.



ps: dat is dan de ploeg Antonissen Tuinen welteverstaan, waar u uw teveel gekochte verfrissingen mag afleveren:rolleyes:



http://www.schotsweekend.be/



Er is veel te zien en zeker de moeite!
 
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
787
Waarderingsscore
3
Punten
0
Schots? Pintje? Niet compatibel lijkt me... Het straffe spul zou beter passen :)
 
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
97
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wegens deelname beperken we ons tot pintjes. Voor de liefhebbers zijn er uiteraard whisky's, guiness vant vat en andere zottigheden.



Er is ook nog een plaatske in de ploeg voor de krachtpatsers of -patssters:)
 

Jimbo

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
1.387
Waarderingsscore
0
Punten
36
Guinness op een Schots weekend? Zoals ik dus al eens eerder zei: “denkt er dan werkelijk niemand nog na over de dingen!?”.



Jimbo

(stuurt een mailtje naar de makkers van Brewdog)
 
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
6.580
Waarderingsscore
0
Punten
0
Aha, is 't reclametijd? In ieder geval: Dit weekend is 't hier in de buurt te doen, nl. op het Zilvermeer in Mol. Vertier voor jong en oud. Ik duim alvast voor goed weer.



trezart.be
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.935
Waarderingsscore
6.587
Punten
113
Forget it,

Vertrek zondag
 

koebeest

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 aug 2009
Berichten
1.457
Waarderingsscore
66
Punten
48
Mensen die niet weten wat te doen mogen bij mij komen helpen. Ge gaat later met uw kleinkinderen tenminste naar zee kunnen komen en vertellen hoe je dat schoon huis daar hebt rechtgehouden ipv alles vol te kotsen op zo'n marginaal buurtfeest waar anderen u moeten rechthouden.
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
koebeest;1762089 wrote:
Mensen die niet weten wat te doen mogen bij mij komen helpen. Ge gaat later met uw kleinkinderen tenminste naar zee kunnen komen en vertellen hoe je dat schoon huis daar hebt rechtgehouden ipv alles vol te kotsen op zo'n marginaal buurtfeest waar anderen u moeten rechthouden.



Inderdaad, bij ons is't plezanter.
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Of ook: Moulin Rock Festival in Tessenderlo. Met het laatste optreden van de Heideroosjes, voor de liefhebbers...



www.moulinrock.be
 
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
2.030
Waarderingsscore
1
Punten
0
monalisa;1762235 wrote:
Of ook: Moulin Rock Festival in Tessenderlo. Met het laatste optreden van de Heideroosjes, voor de liefhebbers...



www.moulinrock.be



Tut tut 28/9 komen ze aflsuiten in de AB.

Ik ben een liefhebber, daarmee ;)
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Bart G;1762237 wrote:
monalisa;1762235 wrote:
Of ook: Moulin Rock Festival in Tessenderlo. Met het laatste optreden van de Heideroosjes, voor de liefhebbers...



www.moulinrock.be



Tut tut 28/9 komen ze aflsuiten in de AB.

Ik ben een liefhebber, daarmee ;)



Ah, dan zijn de organisatoren hier aan 't liegen geweest. Ofwel is hun laatste tour nog wat verlengd sinds 't moment dat ik gehoord heb dat dat 't laatste optreden ging zijn... (is al een paar maanden geleden...). Enfin, één van de laatste dan. :)
 
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
787
Waarderingsscore
3
Punten
0
G

Guest

Guest
Vermits dat ik mij toch ergens verbonden voel met da ploegske krabbers en mijn rugske het niet toelaat mee te doen. Wil ik wel mijn stembanden in de strijd werpen met hier en daar een welgemikte, al dan niet gepaste, leuze uit te stoten. Dit naar alle waarschijnlijkheid onder invloed zijnde van één of ander geestrijk vocht.

Rond half vier las ik echter wel een verdiende rustpauze in en leg ik mijn oor te luisteren bij een Noorse nimf.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan