Voegwerken regio Balen

Lid geworden
28 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ben op zoek naar een goede voeger regio Balen (of omstreken uiteraard).

Wie kan me telefoonnummers of emailadressen van erkende (!) voegers bezorgen?

Alvast bedankt!

bonte

Lid
Lid geworden
1 dec 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
totally OT, maar dat wordt nog al een mooi huis denk ik PF. Tenminste een groot genoeg voor de ´pastorijstijl´ Ook vlakbij trouwens. (St-Jozefslaan Wezel, bij de keiheuvel in de buurt)

Lid geworden
28 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt voor je leuke comment, Bonte. Altijd fijn om te horen uiteraard. Dan worden we zo goed als buren ... ;)

Ken je toevallig ook geen goede voeger en chapper?

bonte

Lid
Lid geworden
1 dec 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
chapper hebben we van Vande Craen in Arendonk genomen. Was redelijk goedkoop, maar niet de goedkoopste. Een meestergast/planner van hen woont vlakbij jou geloof ik.

Ik raad je wel aan duidelijke afspraken te maken en evt wat op mail te zetten. Bij ons was er een klein probleempje door een fout van een werknemer en ze hebben het opgelost, maar als ze niet wilden hadden ze het niet moeten doen, want van dat stukje stond niet sop papier (was ergens een stukje te hoog gedaan en moets uitgebroken worden, want daar kwamen ook eiken planken, was een cm te hoog gechapped eerst....)

http://www.vandecraennv.be/

bonte

Lid
Lid geworden
1 dec 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
en nog een beste tip mss, blijf van BM renovaties weg (komt afspraken niet na, daagt niet op) en een goede bezetter: Kris Cools uit Geel. Bezetter die er zijn voeten aanveegt: Rudi Wellens

Lid geworden
28 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bezetter hebben we reeds vastgelegd. Is Reynders uit Balen.

We hebben 08/05 een mail gestuurd naar Vande Craen maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Best eens bellen dus.

bonte

Lid
Lid geworden
1 dec 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
PsynceFiction wrote:
Bezetter hebben we reeds vastgelegd. Is Reynders uit Balen.

We hebben 08/05 een mail gestuurd naar Vande Craen maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Best eens bellen dus.

ik was er idd wel binnen gesprongen na het wer destijds...

Lid geworden
29 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
bij ons (ook in Balen, holven) heeft reynders uit de st-rochusstraat ook geplakt perfect gewoon, onze architect had nog nooit zo'n goed werk gezien.

Blijf als chapper bij Jan Deferme uit lummen weg, wel goedkoop maar slecht gelegd en dit na aanraden van onze metser die ook vloerder is.

Lid geworden
28 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Fijn dat te lezen wat betreft "Reynders" maar daarmee heb ik nog steeds geen voeger. :)

Lid geworden
20 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
chapper is bij ons deze week geweest --> gunter blockx uit dessel witgoor. ik heb er veel goede commentaar van gehoord en het ziet er op het eerste zicht goed afgewerkt uit.

bert ( reynders ) is bij ons ook komen bezetten . ook hier tevreden over en afspraken nagekomen

Wij zijn op het " heike" aan bouwen

groeten

steven

Lid geworden
28 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt voor je reactie, Steven. We zullen contact opnemen met Blockx.

Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
is dat dezelfde als die reynders uit de Krijnsveldstraat?

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan