• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

voegkleur retro casa lena

Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,



onze ruwbouw is momenteel afgewerkt. We hebben gekozen voor de retro casa lena van Desimpel.

De voeger heeft reeds 3 staaltjes komen zetten maar niks die ons echt aanstaat.

Kan iemand ons helpen met welk kleur van voeg een retro casa lena het best gevoegd wordt?

Eventueel foto's?



Groeten
 

an.kris

Lid
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
332
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wij hebben ook de casa lena gekozen. De ruwbouw moet echter nog beginnen. Kan je een paar foto's doorsturen van jouw woning ?



Is de casa lena in wildverband gemetst ?
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
106
Waarderingsscore
0
Punten
0
peter g wrote:
Hallo,



onze ruwbouw is momenteel afgewerkt. We hebben gekozen voor de retro casa lena van Desimpel.

De voeger heeft reeds 3 staaltjes komen zetten maar niks die ons echt aanstaat.

Kan iemand ons helpen met welk kleur van voeg een retro casa lena het best gevoegd wordt?

Eventueel foto's?



Groeten

wimble heeft met de casa lena gebouwd.

voorbeeld te vinden via bouwdagboekensite
 
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
274
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik vind dat een heel mooie gevelsteen, maar het eindresultaat is inderdaad enorm afhankelijk van de voegkleur. Ik heb al heel mooie resultaten gezien met een enorm bleke voeg, bijna wit. Met een beige voeg ziet het er helemaal anders uit. Daar was ik totaal niet voor te vinden.
 
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Punten
0
Om geen nieuwe topic te moeten starten doe ik hier even verder, heeft iemand foto's of referenties van de retro casa lena met een lichte (witte) voeg? Meestal zie je hem ofwel met een grijze, ofwel beige voeg. Ben benieuwd naar het resultaat met witte voeg.
 
Lid geworden
9 mrt 2011
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Punten
0
Misschien een beetje te laat, maar ons huis is retro casa lena wit opgevoegd. Op de site van dumobil vind je ook een aantal voorbeelden hiervan. Laat maar iets weten moest je toch nog graag een foto willen.
 
Lid geworden
19 okt 2010
Berichten
31
Waarderingsscore
0
Punten
0
lientje_28;1745369 wrote:
Misschien een beetje te laat, maar ons huis is retro casa lena wit opgevoegd. Op de site van dumobil vind je ook een aantal voorbeelden hiervan. Laat maar iets weten moest je toch nog graag een foto willen.





Hey lientje



Wij hebben ook gebouwd met Retro Casa Lena en zouden ook een witte voegkleur willen gebruiken. Zou je enkele foto's kunnen doorsturen?



Alvast bedankt! :)
 
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Punten
0
annliz;1745514 wrote:
lientje_28;1745369 wrote:
Misschien een beetje te laat, maar ons huis is retro casa lena wit opgevoegd. Op de site van dumobil vind je ook een aantal voorbeelden hiervan. Laat maar iets weten moest je toch nog graag een foto willen.





Hey lientje



Wij hebben ook gebouwd met Retro Casa Lena en zouden ook een witte voegkleur willen gebruiken. Zou je enkele foto's kunnen doorsturen?



Alvast bedankt! :)



Dag Lientje,

Zou je die ook naar mij kunnen sturen? Heel erg bedankt!
 
Lid geworden
9 mrt 2011
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Punten
0
Oei, ik kom hier toevallig nog eens terug en zie jullie vragen (ik had geen waarschuwing gekregen dat er reactie was). Waarschijnlijk ook weer veel te laat maar als er nog foto's moeten zijn, stuur dan even PB'tje :)
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan