Ongeveer 23 maand geleden hebben wij een offerte ondertekend om onze gevel uit te slijpen, te reinigen en terug op te voegen. Ik heb doorheen de voorbije 2 jaar regelmatig telefonisch contact gehad met de aannemer om te vragen wanneer hij zou starten.
Steeds was het: werk vertraagd, slecht weer, ziekte,.... maar hij bevestigd steeds weer dat hij het zeker nog wil doen en gaat beginnen...hij stelt steeds een andere datum voor die hij nooit aanhoudt. Ik heb hem enkele weken een heel vriendelijke brief gestuurd waarin ik hem duidelijk maakte dat 2 jaar een voldoende redelijke termijn is en dat onze andere werkzaamheden vertraging beginnen op te lopen. Ik voreg hem om middels brief een datum te bevestigen. Helaas...
- Kan een offerte vervallen?
- Moet ik hem aangetekend in gebreke stellen (doe ik liever niet aangezien dat geen goede start is voor iemand die nog aan je huis moet komen werken)?
- Suggesties om dit op te lossen?
Bedankt!
Steeds was het: werk vertraagd, slecht weer, ziekte,.... maar hij bevestigd steeds weer dat hij het zeker nog wil doen en gaat beginnen...hij stelt steeds een andere datum voor die hij nooit aanhoudt. Ik heb hem enkele weken een heel vriendelijke brief gestuurd waarin ik hem duidelijk maakte dat 2 jaar een voldoende redelijke termijn is en dat onze andere werkzaamheden vertraging beginnen op te lopen. Ik voreg hem om middels brief een datum te bevestigen. Helaas...
- Kan een offerte vervallen?
- Moet ik hem aangetekend in gebreke stellen (doe ik liever niet aangezien dat geen goede start is voor iemand die nog aan je huis moet komen werken)?
- Suggesties om dit op te lossen?
Bedankt!