• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

verlichting ophangen aan welfsel

Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
23
Waarderingsscore
0
Punten
0
hoi,



wij hebben in onze living geopteerd om de gladde welfsels zichtbaar te laten.



Ik moet nu een paar lampen pendelen (ophangen aan draad). De vijsjes die ze bij het ophangsysteem leveren zijn vrij dun (lamp weegt niet zo zwaar). Zeker te dun voor in een plug van 8 te schroeven.



Hoe doe ik dit het best ? Gewoon met steenboor dia 6 (of kleiner) in welfsel boren (gaat dat uberhaupt ? Die zijn keihard) en dan kleinere plug erin ?



of zijn er andere manieren ?



bedankt
 
Lid geworden
13 mei 2010
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Punten
0
hey ja waarom niet?



je uitleg is tog corect?

Of wil je ze er tegen plakken met tec7 mss,

denk persoonlijk niet dat er andere manieren zijn om de lampen omhoog te hangen.



heb vraagje voor jou zou u me een fotokes van je welfsels laten zien?Ben van plan juist het zelfde te doen maar weet niet hoe het juist is als het geplakt is enzo,



bedankt groeten angelo
 
Lid geworden
13 mei 2010
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Punten
0
lol kijk juist naar je datum van post

khoop da ze al omhoog hangen :D
 
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
281
Waarderingsscore
0
Punten
0
ang L.A wrote:
lol kijk juist naar je datum van post

khoop da ze al omhoog hangen :D



denk het niet, hij wacht nog op een verlengt weekend :p
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan