• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

verlichting kopen

VVS

Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
3.954
Waarderingsscore
2
Punten
0
Voor de aankoop van mijn verlichting zoek ik een adres waar ik goede kortingen kan krijgen voor zelfplaatsing. Iemand suggesties?



Eventueel een webshop?
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
VVS;1722025 wrote:
Voor de aankoop van mijn verlichting zoek ik een adres waar ik goede kortingen kan krijgen voor zelfplaatsing. Iemand suggesties?



Eventueel een webshop?



Ja dat zoek ik ook ... de sector is nogal "gestuurd" heb ik de indruk...

In alle toonzalen hangen dezelfde prijzige merken ...

En dan te weten dat er zo veel bestaat ...



k.b.
 

VVS

Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
3.954
Waarderingsscore
2
Punten
0
In gewone winkels moet je hoe dan ook niet zijn imo, maar bij de grotere verdelers.



K.B.;1722027 wrote:
VVS;1722025 wrote:
Voor de aankoop van mijn verlichting zoek ik een adres waar ik goede kortingen kan krijgen voor zelfplaatsing. Iemand suggesties?



Eventueel een webshop?



Ja dat zoek ik ook ... de sector is nogal "gestuurd" heb ik de indruk...

In alle toonzalen hangen dezelfde prijzige merken ...

En dan te weten dat er zo veel bestaat ...



k.b.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
Pffff ...

'k weet niet hoor ...



Als ik informeer bij "de groten" en dan denk ik aan Cebeo ed en ik ga langs de "verlichtingstoonzaal" binnen dan krijg ik toch niet echt een brede glimlach op de lippen ...



Men doet ook steeds heel "argwanend" tegenover merken als ... Linea Verdace ... en wijst mij steeds op de betere kwaliteiten van merken als PSM , Delta light , LTB , ...

Dit terwijl ik persoonlijk niet echt een verschil zie ...

Enkel zwaaien deze groten met catalogi ...

Verder dwepen ze bvb allen met LED's van bvb unibright ... maar als je iets over de inbouwspots van unibright vraagt dan is het direct : "daar zijn deze mensen niet sterk in"



Er zijn volgens mij een heel pak mogelijkheden in "het middengamma" ... waar men vanuit de sector angstvallig over zwijgt ... Ze geven blijkbaar de voorkeur aan het feit dat je 3 armaturen koopt bij hen en de rest bij IKEA gaat shoppen ...



Ik denk dat ik zelf ga kiezen en een lijstje maken met merken en types , hoeveelheden ... en dan het "mailingprincipe" ga weerhouden :mad: ... en dan bekijken zij het maar ...



k.b.







k.b.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan