-
Momenteel zijn we bezig met een onderzoek naar het gebruik en de ervaringen met grindmatten. Wil jij ons helpen? Meld je aan of registreer dan vlug en reageer op dit topic
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verkiezingspoll 2012
Jockari;1766201 wrote:
suc6!
't Wordt stilletjes aan oktober. Dus tijd om een keuze te maken voor de volgende 6 jaar...
suc6!
masjienist
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
Omdat blanco en ongeldig niks uithaalt, stem ik altijd geldig. Ditmaal:
Provincie: Groen
Gemeenteraad: Groen
Ik stem op partij en op persoon. Geen kopstem.
P.S.: Ik had er ook al aan gedacht om de verkiezingsthread op te starten maar ik kreeg de poll niet in gang. Kunnen we dat niet via een poll doen, dan blijft het overzichtelijk.
P.S.: Ik had er ook al aan gedacht om de verkiezingsthread op te starten maar ik kreeg de poll niet in gang. Kunnen we dat niet via een poll doen, dan blijft het overzichtelijk.
macfall
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 13 dec 2008
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 36
kidcool;1766205 wrote:
Geen zin om in Puurs te komen stemmen
provincie: blanco
gemeenteraad: rood/negatief, groen/negatief, oranje/negatief, bruin/negatief, blauw/ook negatief
ander en beter, ook al verwacht ik daar niet meer van
Geen zin om in Puurs te komen stemmen
macfall
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 13 dec 2008
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 36
Bart Aertgeerts;1766243 wrote:
Wat bedoel je met 'op partij en persoon'. Dus je geeft gewoon naamstemmen dan
Omdat blanco en ongeldig niks uithaalt, stem ik altijd geldig. Ditmaal:
Wat bedoel je met 'op partij en persoon'. Dus je geeft gewoon naamstemmen dan
masjienist
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
macfall;1766283 wrote:
Ja, gewoon slecht uitgelegd van mij.
Ik bedoel dat zowel het programma als de persoon belangrijk zijn voor mij. Ik stem nooit kopstem omdat ik nooit akkoord ben met het gehele partijprogramma van een partij. Ik stem op naam omdat ik vertrouwen heb in hoe bepaalde mensen op een lijst met het partijprogramma omgaan.
Herlezen en 't is een beetje verstaanbaar nu.
En nu ik me voor velen tot een verkeerde partij ge-out heb zal ik nog lang met maar één groen bolleke door 't leven moeten zeker...
Wat bedoel je met 'op partij en persoon'. Dus je geeft gewoon naamstemmen dan![]()
Ja, gewoon slecht uitgelegd van mij.
Ik bedoel dat zowel het programma als de persoon belangrijk zijn voor mij. Ik stem nooit kopstem omdat ik nooit akkoord ben met het gehele partijprogramma van een partij. Ik stem op naam omdat ik vertrouwen heb in hoe bepaalde mensen op een lijst met het partijprogramma omgaan.
Herlezen en 't is een beetje verstaanbaar nu.
En nu ik me voor velen tot een verkeerde partij ge-out heb zal ik nog lang met maar één groen bolleke door 't leven moeten zeker...
macfall
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 13 dec 2008
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 36
Bart Aertgeerts;1766292 wrote:
Zolang ge hier opt forum ofwel tegen de sossen ofwel tegen de vakbond bent, dan kom je al ver hoor.
Of zit daar het probleem
En nu ik me voor velen tot een verkeerde partij ge-out heb zal ik nog lang met maar één groen bolleke door 't leven moeten zeker...![]()
Zolang ge hier opt forum ofwel tegen de sossen ofwel tegen de vakbond bent, dan kom je al ver hoor.
Of zit daar het probleem
DigitalOverdose
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 12 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 16
- Punten
- 38
Ik denk da'k deze keer ook es voor de groen ga stemmen. Ni dat ik het volledig eens ben met hun programma/ideëen mor eigenlijk ben ik het met geen enkele partij volledig eens. Dus ja, da's dan ook geen argument meer om het eens ni te doen heh. Waarom dan wel groen en ni een ander? Ik heb het idee dat die nog het minst van alle partijen verweven zijn met allerhande (belangen)organisaties. Naïef mischien?
omdat jullie nog een beetje groen achter de oren zijt, neem ik jullie dat niet kwalijk dat je eens een misstap doet
.
@Bart: liefst van al zou ik het provincie niveau zien verdwijnen, daarom doe ik blanco. Ik stem dus ook niet voor de partij waar ik anders ga op stemmen.
Trouwens: of ik nu wel of niet stem, denk je dat onze politici daar ook maar iets mee inzitten. Al jaren krijgen velen iets opgedrongen wat ze nooit wensten.
@Bart: liefst van al zou ik het provincie niveau zien verdwijnen, daarom doe ik blanco. Ik stem dus ook niet voor de partij waar ik anders ga op stemmen.
Trouwens: of ik nu wel of niet stem, denk je dat onze politici daar ook maar iets mee inzitten. Al jaren krijgen velen iets opgedrongen wat ze nooit wensten.
macfall
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 13 dec 2008
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 36
kidcool;1766334 wrote:
Pffff die dooddoeners toch altijd
Maar mijn eigen opmerking is natuurlijk ook nen dooddoener.
Pffff die dooddoeners toch altijd
Maar mijn eigen opmerking is natuurlijk ook nen dooddoener.
Na 5 stemmen Groen op kop... En voor de rest maar klagen dat ge gene struik meer moogt uit doen, geen vuurkorf moogt aansteken, en dat ik mijn scheermesjes veel te veel betaal !
Nooit !
Nooit !
- Lid geworden
- 20 aug 2007
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
Ik wss op een kameraad
die zit bij de cd&v
rest interesseert mij eigenlijk gene bal
die zit bij de cd&v
rest interesseert mij eigenlijk gene bal
G
Guest
Guest
Mijn keuze staat niet in de lijst 
TonyWony
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 8 apr 2008
- Waarderingsscore
- 6
- Punten
- 38
Gemeenteraad stem ik anders dan nationaal, is toch meer persoonsgebonden, zo zie ik den Termont beter zitten dan den Siegfried.
en de CD&V in Gent is precies een turkse partij geworden, bij gebrek aan eigen kandidaten proberen ze het dan maar bij de turkse gemeenschap, dat moet dus MD&T worden
en de CD&V in Gent is precies een turkse partij geworden, bij gebrek aan eigen kandidaten proberen ze het dan maar bij de turkse gemeenschap, dat moet dus MD&T worden
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments