verhuisdozen

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
aan alle die reeds verhuisd zijn, ik ben op zoek naar van die goede verhuisdozen liefst nog stevig en gratis

Ik kom ze bij u thuis halen

wil

Lid geworden
3 dec 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo leentje

Wij zijn zopas verhuisd en hebben gebruik gemaakt van bananedozen waar heel wat in kan en dat is overal te verkrijgen in grootwarenhuizen en ze geven ze met plezier mee .(maar moet ze soms reserveren wegens het succes voor verhuisdozen )

De mijne zijn al allemaal in stukken versneden en naar het conteinerpark gebracht .

Hopelijk heb ik je daar en goede tip mee geheven en suc6 met je verhuis want bij ons was dat en serjeus karwij en ben blij dat het achter de rug is .

wil

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
hey

bedankt voor de tip, wij zijn reeds verhuisd maar nu beginnen de vrienden ook allemaal verhuis kriebels te krijgen en kunnen we de volgende verhuis gaan meehelpen

G

Guest

Guest
bij de IT dienst op je bedrijf eens horen voor dozen van nieuwe PC's enz.

Zo heb ik vorig jaar ook men verhuis in orde gekregen van appartement naar schoonouders :)

Helpt wel als je zelf op de IT zit ;)

Maar geloof me : IT'ers geven graag dingen mee naar leuke meiden die een sop bezoek komen :)

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
leentje wrote:
aan alle die reeds verhuisd zijn, ik ben op zoek naar van die goede verhuisdozen liefst nog stevig en gratis

Ik kom ze bij u thuis halen

's middags als de markt gedaan is, moet je het aan de groentenverkopers vragen...

andy666

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
passeer anders eens bij je lokale 'kruidvat'. daar hebben ze van die grote pamperdozen. zeer stevig en toch handig om te dragen. (vrouwtje werkt daar, dus ik kan het weten!)

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
bananendozen en paprikadozen deden het bij ons ook heel goed!

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Onzen bouw zit er op, (we zijn gisteren verhuisd). :p

Bijgevolg beginnen we verhuisdozen vrij te krijgen (bananendozen)

Allemaal heel proper, en zelfs enkele met zijdepapier erin om glazen ed. te beschermen.

Momenteel zijn er een dertigtal leeg, maar het aantal groeit elke dag :wink:

(uiteraard) gratis af te halen in Puurs.

Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan spreken we wel af.

Groetjes

Lid geworden
24 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij doen twee keer per maand een 'collect and go' bij Colruyt. Je krijgt je winkelwaren dan mee in van die plastic plooibakken. Ik ga er zo een stuk of 15 bijhouden. Voor die bakken betalen 4.5 € waarborg. Maar na de verhuis geven we die gewoon terug binnen.

Niet tegen Colruyt zeggen hé. :wink:

Bovenaan