Ik ga dagelijks met de trein werken in Brussel, en passeer dan tussen Leuven en Brussel altijd een knappe verbouwing. Via mappy denk ik uitgevlooid te hebben dat het huis op de Herentsesteenweg in Wilsele ligt (niet ver van de 'Sportschuur'). 't Is een herenhuisachtig huis waar zowel links, rechts als achteraan moderne stukken in grijze gevelsteen met redelijk wat glas zijn bijgebouwd. Wij zouden op termijn iets gelijkaardigs willen doen met ons klein huisje. 'k Zou eigenlijk es willen dat de trein daar bleef staan en eventueel zelfs een toertje rond dat huis maakte. :lol:
Nu, 'k zou er altijd ne keer kunnen langsrijden met de auto, maar om nu helemaal naar Leuven te rijden om alleen efkes twee minuten halt te houden aan een huis zie ik precies niet echt zitten.
Mijn hoop is nu dat iemand dat huis/die mensen misschien kent, en/of dat iemand misschien weet of er foto's van online staan (veel (ver)bouwers hebben tegenwoordig toch een eigen site), en/of dat die mensen hier misschien wel zelf aanwezig zijn? Je weet maar nooit...
En anders... zullen we er toch zelf ne keer moeten langsrijden.
Nu, 'k zou er altijd ne keer kunnen langsrijden met de auto, maar om nu helemaal naar Leuven te rijden om alleen efkes twee minuten halt te houden aan een huis zie ik precies niet echt zitten.
Mijn hoop is nu dat iemand dat huis/die mensen misschien kent, en/of dat iemand misschien weet of er foto's van online staan (veel (ver)bouwers hebben tegenwoordig toch een eigen site), en/of dat die mensen hier misschien wel zelf aanwezig zijn? Je weet maar nooit...
En anders... zullen we er toch zelf ne keer moeten langsrijden.