• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Vast recht Gas

Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.242
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi Allemaal,



Hoeveel is het vast recht voor Gas? Standaard, geen sociaal tarief ofzo. Hangt dit van regio tot regio? Ben op zoek voor Limburg.



Mvg

Davy
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
243
Waarderingsscore
0
Punten
0
Argyle wrote:
Hoi Allemaal,



Hoeveel is het vast recht voor Gas? Standaard, geen sociaal tarief ofzo. Hangt dit van regio tot regio? Ben op zoek voor Limburg.



Mvg

Davy



Heb zelf nog geen gas, maar ik dacht toch al vlug een 250€ / jaar
 
Lid geworden
20 mrt 2006
Berichten
194
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hm, net es in mijn "ouwe" fakturen van Elektrabel gezien, da's ook gasleverancier hier.

Voor "vast recht gas" kom ik uit op een 70E per jaar, is op zich niet zoveel

(wel niet zo mooi aangegeven in de facturen, dus lastig eruit te vissen :( )



Met ouwe facturen bedoel ik 2 jaar geleden, heb ze met heel hunne gas buitengegooid zover ik kon.

Alles eruit wat op gas werkte.

En kontent dat die waren ja :twisted:

Veeeeeel te duur in verhouding tot mazout !



Ter vergelijking:

In 2003 betaalde ik totaal een 1300E aan gas, nu nog een 700E aan mazout voor dezelfde woning met gelijk verwarmingsgedrag.
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.242
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mmm..



aangezien ik mah 5100 kw nodig heb per jaar.. -> 510l mazout of 510m3 gas.. is 250 wel veel? -> half m'n gasrekening..
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
243
Waarderingsscore
0
Punten
0
Argyle wrote:
Mmm..



aangezien ik mah 5100 kw nodig heb per jaar.. -> 510l mazout of 510m3 gas.. is 250 wel veel? -> half m'n gasrekening..



@Argyle, ik spreek NIET uit ondervinding, wat ik heb zelf nog geen gas, maar ik heb wel met een 250€ rekening gehouden in m'n berekeningen. Allicht heb ik dat ergens destijds opgevangen en is blijven staan. Eindelijk eens een minprijs ??? :lol: Let me know !!!
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
16.537
Waarderingsscore
2
Punten
0
Op de site van vreg kan je via een simulatie de kostprijs bij de verschillende leveranciers berekenen. Indien je enkel aardgas kiest en een verbruik van 1kWh opgeeft, dan heb je een heel goed idee hoeveel het vast recht ongeveer bedraagt. Doorgaans ongeveer 50 tot 125 euro.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan