• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

VASCO DX 6 schakelt automatisch lager

Lid geworden
13 sep 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ons VASCO DX 6 ventilatiesysteem kan de hoogste stand (stand 3) maar ongeveer 5 minuten aanhouden - daarna schakelt hij automatisch naar een lagere stand. Hetzelfde doet zich voor wanneer hij ingesteld wordt op stand 2, ook deze stand kan maar een zeer beperkte tijd worden aangehouden.

Alhoewel niet 100% zeker, denken we dat het probleem is gestart sinds er een kortsluiting optrad in huis. Daarvoor functioneerde het ventilatiesysteem normaal. We dachten dat het probleem misschien opgelost zou zijn als we de luchthoeveelheid opnieuw zouden instellen (hebben we gedaan op basis van de instructies in de installatie-handleiding) maar dit heeft niets opgelost.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

By the way, ook de filters hebben we onlangs vervangen maar dit maakt geen verschil.

Wij hebben juist hetzelfde voor gehad (ook dx6).
Technieker van Vasco is langs geweest en heeft toen de software opnieuw opgeladen (toestel was compleet ontregeld). Enkele weken later weer hetzelfde probleem, terug goed gezet door de technieker. De technieker was een half uur buiten en ik hoorde de unit terug lager schakelen. 2 dagen geleden zijn ze een nieuwe printplaat komen steken. Hopelijk is het nu opgelost. Ik denk dat het bij ons ook begonnen is na enkele keren de stroom af/op zetten bij het werken aan de elektriciteit.

De technieker had het nog nooit meegemaakt….

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen ook de installateur laten komen.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan