• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

van doorschijnend naar mat en terug <= elektrisch gestuur

Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb reeds in verscheidene docu's (binnen-)ramen gezien met glas dat d.m.v. elektriciteit (vermoedelijk laagspanning) ingesteld kan worden zodoende het mat wordt. En indien gewenst opnieuw doorschijnend.



Heeft iemand hierover reeds meer informatie en/of verdelers gevonden ?



Veel (ver-)bouwplezier !
 
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
443
Waarderingsscore
0
Punten
0
val niet achterover van de prijzen van dergelijke spielereien ;)
 

jansenius

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
5.230
Waarderingsscore
2
Punten
38
ideale toepassing : de toilet- of badkamerdeur... kan spannend worden als de electriciteit op het verkeerde moment uitvalt :lol:
 
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb dan toch, na dagenlang hardnekkig zoeken, dan toch iets gevonden in Belgie dan nog wel. Priva-Lite van Saint Gobain.



Voor de geinteresseerden : www.sggprivalite.com



Ik raad het al : van prijzen spreken ze niet.
 
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
333
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb hier ooit eens een demo van gezien. Dit glas wordt gebruikt voor het dak van een van de duurste auto's, de Maybach, een soort Ueber-Mercedes. Dit is echt schrikbarend duur. Zeker bij je verzekeraar glasbraak checken of dit ook gedekt is !



Fulaks
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
47
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb ooit eens prijzen gevraagd. Lag rond de 1500 euro voor een vierkante meter. Voor gebruik als buitenbeglazing (bv badkamerraam) zijn er speciale vereisten en keuring nodig (mag bv in geen geval water op blijven staan enzo .. )
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
112
Waarderingsscore
0
Punten
0
Sloan's Ice Cream Parlor in West Palm Beach, Florida heeft dit in het toilet zitten.

Dit was een keer op Vitaya (top 10 waanzinnige toiletten)

dus we zijn es gaan kijken.



is erg stoer, ge draait de knop om, en gelijk in Star Trek, het glas wordt mat. heb ik ook een filmpje van, zal eens kijken deze online te zetten....

(even kijken in welke positie mijn vrouwke zit :oops: )



kostte $30.000.-

het ijs was werkelijk superlekker....
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
763
Waarderingsscore
0
Punten
0
als de spanning wegvalt dan worden de kristallen mat met spanning ordenen ze zodat het helder wordt.
 
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Punten
0
In Brussel is een restaurant met zo een hele want en verschillende toiletdeuren en tussen schotten.De naam schiet me nu ni direct te binnen.

Ik heb het zelf gezien: je zit dus op toilet nr1 en ziet door alle toiletten , als je, je deur op slot draaid worden uw wanden mat. Wel spannend de eerste keer, vele vrouwen durfden er niet op, maar na een demontrastie van een snuggere, hebben ze hun moed bijéén gepakt en door gezakt.
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
112
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja, het is geweldig om te zien.



heet het huis van de toekomst ook niet zoiets? (das die kijkwoning met alles hi tech die om de zoveel tijd ergens anders staat???

living tomorrow ofzoiets?
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
879
Waarderingsscore
1
Punten
0
ronny. wrote:
In Brussel is een restaurant met zo een hele want en verschillende toiletdeuren en tussen schotten.De naam schiet me nu ni direct te binnen.

Het betreft het restaurant Belga Queen aan de Wolvengracht in Brussel. Je krijgt er idd een wow-gevoel als je naar het toilet gaat en de bewuste toiletten uittest. Dito wanneer je de rekening krijgt. :mrgreen:



Thierry
 
M

marnix van glassmetal

Guest
watte !!!!!!!!! 1500 € de vierkante meter wahahaah het begint in de eenvoudigste uitvoering aan 1750 tot 2000 € per vierkante meter en da tis onze prijs dus niet die van u. Transport volledig ten laste van de koper (U dus) Geen garantie. Platsing kosten in regie.





Heeft nu nog iemand zin om zoiets te kopen :twisted: :twisted:
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
506
Waarderingsscore
0
Punten
0
Marnix, dit product bestaat al 25 jaar en werd hoofdzakelijk in peepshow-raampjes verkocht... Enfin, via via heb ik er destijds tamelijk veel in Antwerpen verkocht

Inderdaad, Belga Queen in Brussel of in Gent / (binnenhuis)-architect-artist Antoine Pinto gebruikt dit in al zijn inrichtingen; schrikken, jong, als de madamekes die toiletdeuren voor den eerste keer zien...moet je hun gezicht zien.

Is inderdaad duur, maar heeft zijn toepassingen, zoals blijkt
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
1.586
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een aantal jaren geleden hebben we de zwembadvleugel van de kasteelvilla van een nederlandse miljardair met dergelijk glas voorzien. Bovendien kogelvrij :|



Het glas was verkeerd gemeten: acht miljoen oude belgische franken glas opnieuw afgevoerd. Het ging om millimeters :wink:
 
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Thierry wrote:
ronny. wrote:
In Brussel is een restaurant met zo een hele want en verschillende toiletdeuren en tussen schotten.De naam schiet me nu ni direct te binnen.

Het betreft het restaurant Belga Queen aan de Wolvengracht in Brussel. Je krijgt er idd een wow-gevoel als je naar het toilet gaat en de bewuste toiletten uittest. Dito wanneer je de rekening krijgt. :mrgreen:



Thierry



Maar het is er wel lekker... :wink:
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
879
Waarderingsscore
1
Punten
0
Thierry Gernay wrote:
Marnix, dit product bestaat al 25 jaar en werd hoofdzakelijk in peepshow-raampjes verkocht...

Huh ? Ik dacht dat die voornamelijk SGG Bioclean of Pilkington Aktiv gebruikten. :lol:

Thierry Gernay wrote:
Enfin, via via heb ik er destijds tamelijk veel in Antwerpen verkocht

Yeah, right, probeer er u maar uit te - euh - lullen. :wink:



Thierry
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan