• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Vakmannen op het forum

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
Hey alle gebruikers,

In navolging van: https://www.bouwinfo.be/bouwforum/threads/vakmensen-forum-lijst.402145 willen we hier een lijstje maken met vakmannen die ook actief zijn op het forum.

Voor gebruikers die geen vakman zijn.
  1. Deze lijst zal niet iedereen bevatten, het staat een vakman volledig vrij om zich hier aan te melden of niet.
  2. Het is niet de bedoeling om hier ervaringen over die vakmannen te komen plaatsen, ga je met iemand in zee, is dat volledig op eigen verantwoordelijkheid. Loopt het fout, is dat niet de fout van het forum.
Voor Vakmannen zijn er een paar regeltjes:
  1. Het laatste half jaar moet je minstens 20 berichten geplaatst hebben.
  2. Er moeten geen details gegeven worden, het enige dat we nodig hebben is : Gebruikersnaam & "Specialiteit". (bijv. @c00kie - Elektriciteit, domotica, automatisatie)
  3. Voeg ook je postcode of regio toe, op die manier ga je iets meer regionale vakmannen krijgen ;).
  4. Wil je niet in deze lijst verschijnen: Geen probleem, dit is totaal geen verplichting.
  5. Mensen die in loonverband werken, mogen hier ook reageren, gelieve dan wel te vermelden dat je voor een baas werkt, niet als zelfstandige.

Van zodra je reactie verwerkt is, zal je bericht ook verwijderd worden, en zul je hieronder in de lijst opgenomen worden.

Vakmannen

In dit topic wordt geen discussie gevoerd, hier mogen enkel vakmannen reageren met hun specialiteit... Niet meer niet minder, daarna wordt hun bericht verwijderd. Andere berichten worden zonder pardon ook verwijderd want dat heeft totaal geen zin :).

Heb je opmerkingen hierover => stuur me effe een privéberichtje, dan kijk ik of ik jouw "verzoek" kan integreren :).

Lijst Vakmannen
  • Sanitair
    • Waterontharding
      • @Aquaman - waterfilters & waterontharders, werk nu al 18 jaar in loondienst na 15 jaar zelfstandig geweest te zijn!
  • Inrichting
    • Wand & Plafond
      • Pleisterwerken
        • @albarius - herstel en restauratie van oude plafonds met mouluren en ornamenten in heel Vlaanderen en Brussel.

Grtz,
c00kie
 
Laatst bewerkt:
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan