Oeps, ik heb blijkbaar als enige gestemd op ja, wij hebben er geld extra voor
.
Het klinkt anders dan het is...alhoewel...
Wij gaan wel op vakantie...in de zin van "niet thuis blijven".
Dat komt door mijn man zijn job dat het eigenlijk bijna "moet".
Hij werkt best veel uren per week, dus heeft net als de meesten ook nood aan vakantie. Alleen als we thuis vakantie zouden houden (wat voor mij ook vakantie zou zijn), dan zal het nooit een echt vakantiegevoel geven, want dagelijks bellen er mensen, komen er mensen aan de deur...als ze weten dat je thuis bent, dan blijven ze proberen...Of gewoon van zijn werk uit...thuis zijn, wil zeggen dat je beschikbaar bent...
Ach, het lot van vele zelfstandigen zeker.
En ja, we kunnen de telefoon niet opnemen, of de deur niet meer open doen...maar laten we zeggen...als je een goei excuus hebt voor vakantie elders, dan ga je toch niet moeilijk doen :wink: .
We sparen eigenlijk dus maandelijks wat voor de vakantie (vandaar mijn antwoord in poll)....de laatste jaren waren dat dus budget- en kindvriendelijke vakanties in Nederland of Frankrijk (of de andere kant van ons land) voor een week...
Eigenlijk heel goed meegevallen, en zolang de kinderen klein zijn, zullen we het op die manier doen.
@ikke8519: wat anderen doen zou niet uit mogen maken. Als jij zegt dat jullie er nood aan hebben, en er kan geld voor vrijgemaakt worden, dan zou ik zeggen, zeker doen....