Update: werken in en rond brussel vanuit Limburg

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
via linked in krijg ik niet zo vaak aanbiedingen.... maar mijn profiel is ook niet goed bijgewerkt

Joost79

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
36
ga dat ook es moeten bijwerken op linked-in en op ictjobs :)

jvanhambelgium

Zeer Actief lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
19
Punten
38
Het is inderdaad gene kado in die rij-richting ;-)

Ik werk in Haasrode (en woon in Antwerpen) en vertrek om 06:30u (

Ik arriveer dan zo rond 07:10u

Meestal elke dag staat het rond 06:45u al stil op de E40 komende van Leuven om op de R0 te geraken.

Uiteraard als ik hier om 07u vertrek in Antwerpen is het al om zeep ! Dan is er al wat opstopping op de E19 etc of gaat het erg traag...

Met wat regen helemaal om te huilen, soms van de aansluiting van de ring Bxl/E40 tot quasi mijn aftrit te Haasrode, terwijl mijn stukske E40 richting Leuven héél vlot bolt ;-)

Ik beklaag echt wel de mensen die daar elke dag staan...

Het zal zeker mooi wonen zijn zo ver van Brussel ;-) maar no way dat ik dat ooit zou doen.

In de avond vertrek ik op kantoor ergens 16h-16h15 en heb dan zelden "echt" problemen. Ongeval kan altijd gebeuren, maar da's max 1x/maand ofo en dan doe ik er ook wel 1h30u over ... anders ben ik om 17h thuis.

Vb nu vrijdag met die ongevallen ook effe "binnendoor" zo langs Steenokkerzeel etc om dan zo de E19 op raken ... was mischien om 17h10 thuis ipv 17h ;-)

Dit is voor mij een acceptabele regeling. Ja, ik moet vroeg opstaan, maar ik kan absoluut niet tegen file-rijden.

Lid geworden
19 feb 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
Icecoldkillahh;1766350 wrote:
via linked in krijg ik niet zo vaak aanbiedingen.... maar mijn profiel is ook niet goed bijgewerkt

En meer mensen toevoegen, zodat je netwerk uitbreidt. Ik wil je wel toevoegen ;)

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Luddie;1766390 wrote:
Icecoldkillahh;1766350 wrote:

En meer mensen toevoegen, zodat je netwerk uitbreidt. Ik wil je wel toevoegen ;)

bij mij komen daar tegenwoordig meer mensen bij uit mijn andere activiteit, niet meteen ict gerelateerd :D

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Lid geworden
26 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Icecoldkillahh;1766261 wrote:
vervelend modje :p

functionele/technische analyse, projectleiding implementaties, pre sales consultant.... soort duivel doet al

ik heb in de week nog een brief gehad van aarixa, daar zoeken ze dus nog blijkbaar volk...

Lid geworden
3 okt 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als je van Waremme moet komen, al eens gedacht aan regio Luik te zoeken naar een job?

Makkelijker bereikbaar dan Brussel...

Ik werk ook in Brussel en als ik vanuit Geetbets om 7u vertrek ben ik tussen 8.30 en 9.30 in Oudergem.

's avonds 16.30 u vertrekken en dan ben ik meestal net om 18u bij onthaalmoeder, maar wil wel eens mislukken.

ik heb gekozen voor job in Brussel omdat me dat meer mogelijheden bood naar jobinhoud en doorgroeimogelijkheden, maar ik heb gelukkig wel een werkgever waarbij ik zelf mijn uren wat kies, en minstens 1 dag per week van thuis uit kan werken als ik niet bij klanten hoef te zijn.

Nog een interessante site om je cv op te posten is Alterjob.

Veel succes!

Bovenaan