Daffy Duck wrote:
In 2010 is het effectief gedaan: alle analoge TV zenders stoppen en dan is het ofwel DVB-T, DVB-C of DVB-S ..als het over kwaliteit gaat het lijstje omdraaien of via internet (belgacomTV) wat ongeveer op het niveau van DVB-C zit.
'k Heb het nog al gezegd hé... IK ben echt niet bereid om te betalen voor al die nutteloze "handige" functies die ze momenteel proberen aan onze strot in te rammen. Betere beeldkwaliteit... NOEGABALLEN ja, de minste storing zie je NIETS meer. Uitgesteld bekijken... net gemist... bijbetalen ja. En voor elk toestel een decoder nodig. Als je alle functies van je digicorder (wahaaw dat moet nogal een fantastisch ding zijn met zo'n naam) moet je bijbetalen. Dat zijn allemaal zaken die ze je er niet bij vertellen, of die alleen maar in de kleine lettertjes staan.
De zaken die ik af en toe eens op tv wil zien, daar heb ik ècht geen digitale tv met fenomenale geluids en beeldkwaliteit voor nodig hoor. En mis ik het en vergat ik de HD-recorder te programmeren, sja... pech gehad hé.
Overigens... de meerwaarde van digitale tv via de kabel is hier in Limburg (iN°Di) helemaal 0, en ik ben ook niet van zin om een belgacomlijn te laten bijtrekken om kwalitatief minderwaardig tv-beeld binnen te krijgen. Want zeg nu zelf: een telefoonkabel om tv over te kijken, daar geloof je zelf toch ook niet in hé.
Nee, echt! Bedankt! Voor zij die dezelfde mening toegedaan zijn... 'k stel voor dat we een actiecommitee oprichten ;-)
EDIT:
Ohja... nog iets vergeten: en in tijden dat ze alles maar compacter en meer geintegreerd maken moet je nog zo'n stomme kast, met extra afstandsbediening gaan bijpoten... vooruitgang noemen ze dat dan!