tuinmeubelen jardin

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand die de reeks lago (of hoe noemen ze nu ook weeral) heeft van Jardin (www.jardin.nl) als tuinmeubelen?

Zouden graag een set kopen, antraciet tafel met die beige stoelen erbij. Is zeer betaalbaar, en toch design, zodat we voor weinig geld een mooie starterset hebben voor op het terras. Later zouden we dan wel een teak set of zo willen, maar momenteel past dat niet in het budget.

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Ben ook benieuwd eerlijk gezegd.

't Ziet er mij niet mis uit, en in't verleden heb ik ook al teak gehad en na een jaar buiten staan is't mooiste daar toch af vind ik.

Benieuwd of 't in 't echt "design" is of "plastiek". 8)

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
tilt!, is een mengeling van design, maar je ziet natuurlijk nog dat het plastiek is.

Ziet er wel mooi uit, en is ook stevig (voor hetgeen het kost natuurlijk).

Tafel is zwaar (in vergelijking met gewone tuintafels in plastiek), dus een voordeel bij onweders en windstoten.

Het ziet er wat loungy uit, zonder duur te worden.

Wij gaan ze waarschijnlijk kopen, alleen, is het nu nog even zoeken hoe we ze gaan vervoeren, en wanneer tijd te vinden. Waarschijnlijk rond het weekend van 2 mei (is dan toch een verlengd weekend) zullen we ze kopen, hebben dan meest tijd, en een aantal grote werken zijn dan achter de rug.

Iemand die deze set reeds heeft?

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Wakosta ? :?

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
25 euro/stoel, 130 euro voor tafel.

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben de Larissa stoelen en Wellington tafel van Jardin, in antraciet. 'k Vind de kwaliteit zeker in orde voor wat die meubels maar kosten. De stoelen staan hier al twee jaar winter en zomer buiten in regen en zon en daar is niks aan te zien. Zijn stevig en zitten goed.

Stoelen 20 euro en tafel was 80 euro. Wel niet zo design als dat Lago-model natuurlijk...

Lid geworden
1 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben enkele weken geleden de lago-set gekocht. (antraciet grijze tafel en creme kleurige stoelen) Tot nu toe heel tevreden over, de tafel is inderdaad stevig.

Betaalbaar en mooi.

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
goedkoopst bij ons in de buurt is dreamland. set voor 219 euro, maar nog t.e.m. zaterdag 10 % korting via bon op de website. Dus heel goedkoop.

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Welke winkels verkopen die tuinsetten van jardin.nl?

Als ik mijn vriend overtuigd krijg zal het bij ons ook die Lago-reeks worden, want wij hebben al rondgekeken en zijn al achterover gevallen van de prijzen van tuinsets :?

Deze valt precies mee :D

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
motofodel, kijk op de site, daar staan alle verkooppunten op :wink:

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
in Holland?

Of geldt dat ook voor België?

edit: ja okay, los erover gelezen op de site :oops:

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
In de Gamma verkopen ze Jardin. Al weet ik niet of ze alle modellen zullen hebben. Brico heeft het ook als ik me niet vergis.

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zaterdag gaan bestellen, we hebben een bon voor 10% korting in de bus gekregen!

Dan hebben we voor 300€ een tafel met 6 stoelen! :shock:

Lid geworden
1 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij Paradisio in Aalst 277 € betaald voor een tafel en 6 stoelen...

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
bij dreamland, 219 voor set met 4 stoelen, 30 euro per stoel. Zal alles samen nog goedkoper zijn dan 300 euro :shock:

Wij gaan de set ook gaan halen dit weekend.

Zal een stormloop zijn dit weekend zeker?

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Altijd raar hé ?

Eerst geen respons en even later heeft de helft van't bouwforum zo'n set / gaat er één kopen. :)

Lid geworden
31 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
1
Wij hebben vorig jaar deze set gekocht met de limegroene stoelen. Vier stoelen hebben de hele winter buiten blijven staan en nu is er een groot kleurverschil met de stoelen die binnen 'overwinterd' hebben. Nochtans stonden ze niet in de zon. Had nooit gedacht dat dit zo kon verkleuren. De tafel, die ook al een jaar buiten staat, is dan weer niet verkleurd.

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
moest iedereen hier nu eens opzetten hoeveel het kost in welke winkel, dan kunnen we allemaal naar de goedkoopste gaan, nietwaar?

Makro: tafel 130 euro, stoel 25 euro

Bovenaan