pevepe zei:
Xeno wrote:
Mijn houten tuinhuis is 5 op 6 (plat dak), onder druk geimpregneerd hout. Heb de plaat (20 cm beton) van het tuinhuis laten meegieten door de ruwbouw aannemer (met alle nutsvoorzieningen).
Heeft me in totaal zo'n 9000 euro gekost (7000 tuinhuis + 2000 plaat). Ben der tot nu toe (toch al zo'n 4 maanden oud :wink: ) heel content mee ...
Die aannemer heeft goed verdiend aan die betonplaat: 6m³ funderingsbeton met 350 kg cement/m³, 40 m ver gepompt heeft me 790 € gekost BTW inbegrepen.
beste, ik denk als ik dit hierboven lees ikzelf 'bedrogen' ben, ik heb 10.000 euro betaald voor betonplaat van 6x3 meter, wel met metalen roosters in en een plastic eronder + heb dit laten doen want zelf kan ik dit niet al zou ik het zelf wel willen gedaan hebben als ik iemand kende die me kon helpen/instructies geven. Ik ben hier toen echt even niet goed van geweest (het tuinhuis zelf koste ongeveer 4000 euro. )
Nu zou er nog een gemetste of houten garage met overkapping moeten komen en hiervoor moet er opnieuw een betonplaat komen die ik met hulp zelf zou kunnen leggen , maar ik ken zo niemand. Iemand tips? of indien u een goede aannemer kent die dit kan doen zonder die belachelijk hoge prijs die ik voordien betaalde.
Alvast heel erg bedankt.
mvg
Caroline