• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Tuinadvies aan uurtarief

KoendeBouwer

Nieuw Lid
Lid geworden
16 mei 2015
Berichten
85
Waarderingsscore
3
Punten
8
Dag iedereen, 

We zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen met ideetjes/tuinadvies tegen uurtarief. 
We hebben niet meteen uitgebreide schetsen etc ... nodig maar hadden graag iemand om ter plaatse eens mee te brainstormen over de mogelijkheden die onze tuin kan bieden.
Wie zou ons daarmee kunnen helpen?
We wonen in Haacht.
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.697
Punten
113
Op een forum krijg je soms ook ideetjes toegeworpen. € 0/u.
Tuinarchitecten kan je steeds contacteren met je vraag. Ook op het forum zijn er 
 

koen24

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
1.426
Waarderingsscore
501
Punten
113
Ideetjes van een forum zijn soms wel goed, leuk en mooi maar een advies op maat acht toch veel meer een bezoek ter plaatse nodig zou ik denken.
Je praat over wat je zelf ziet en voelt of naar toe wilt in je tuin,  de leefomgeving moet kunnen 'vastgesteld' worden en de mogelijkheden en het brainstormen vloeien daar uit verder....

Die creatieve meerwaarde die vele archtitecten , tuinarchitecten hebben heb ik altijd hun geld wel waard gevonden.

Maar die mannen hebben ook wel s wat tijd nodig om 'te broeden'  op een concept,  je kan er niet vanuit gaan dat ze met het beste idee gaan afkomen na 1 bezoekje/gesprekje met jou....
 

Tom DV

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
2.147
Waarderingsscore
503
Punten
113
Zelf geen ervaring mee.

www.hooiberg.be
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
www.vrebosch.be

 
 

ushkar

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
2.035
Waarderingsscore
105
Punten
63
lukanar zei:
www.vrebosch.be

 

heb jij een eigen zaak????? :)

 

alle gekheid op een stokje: als je real life realisaties maar de helft zo goed zijn als je online tips en advies hier, zou ik geen moment twijfelen om met jou in zee te gaan! (net te laat  in het verleden spijtig genoeg...)

 
 

gert.bovens

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 mrt 2015
Berichten
1.320
Waarderingsscore
129
Punten
63
ushkar zei:
lukanar zei:
www.vrebosch.be

 

heb jij een eigen zaak????? :)

 

alle gekheid op een stokje: als je real life realisaties maar de helft zo goed zijn als je online tips en advies hier, zou ik geen moment twijfelen om met jou in zee te gaan! (net te laat  in het verleden spijtig genoeg...)

 

als hij niet van zo ver zou moeten komen dan wist ik het ook wel :)

 

Greetz Gert
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Afstanden daar  maak ik weinig problemen van, zeker voor ontwerpstudies.

En bij een 'normaal ' traject is het 2 keer ik bij jullie en jullie 3 keer op het buro.

Enkel voor de aanleg kan dat wel ambetant worden. Ofwel doe je de uitvoer zelf , ofwel wordt er iemand van uit de buurt aangesproken ofwel doen wij het ... maar dan heb je wel verplaatsingskosten en soms verblijfskosten en maaltijden en dat kan oplopen.

Alleen voor ontwerpstudies  in t buitenland vraag ik een bijdrage in de verplaatsingskosten. Heel plezant en staat leuk op mijne boek een ontwerp in Nederland, Frankrijk, Egypte of Turkije maar dat is nogal ver voor met den tuuut. Nu meeste wordt daar via email uitgeklaart. Maar ik moet wel voelen welke hof ik voor me krijg dus ik kom minstens1 keer.

 

 

 
 

rdr2180

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
18 mrt 2006
Berichten
2.674
Waarderingsscore
566
Punten
113
ushkar zei:
lukanar zei:
www.vrebosch.be

 

alle gekheid op een stokje: als je real life realisaties maar de helft zo goed zijn als je online tips en advies hier, zou ik geen moment twijfelen om met jou in zee te gaan! (net te laat  in het verleden spijtig genoeg...)

 

 

en ik kan bevestigen dat die real life adviezen uitstekend zijn - absolute aanrader !
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan