Trouw: tafelideetjes?

Lid geworden
20 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb de rest van het topic niet gelezen. (voor het geval dat...)

Hoorde van een koppel waarbij iedereen een snoepje kreeg wanneer ze binnenkwamen. Op de wikkel stond een zin uit een liefdesliedje. Zo gingen ze op zoek naar de rest van het liedje en kwamen dus bij hun tafelgenoten uit. De volledige tekst stond op de achterkant van het menu. Naar het schijnt begon iedereen 'zijn' lied spontaan te zingen wanneer ze aan tafel zaten. Dus misschien nog niet zo ideaal...

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
ambiance niet toegelaten dan?

moet zo'n feest gediciplineerd zijn als een staatsdiner?

Lid geworden
20 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hoow wrote:
ambiance niet toegelaten dan?

moet zo'n feest gediciplineerd zijn als een staatsdiner?

:D absoluut niet. Ik bedoelde: het zijn liefdesliedjes en ik ben niet zo voor dat zeemzoeterig gedoe.

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
het is een eindeloze discussie over hoeveelje aan een trouw uitgeeft en is ook heel persoonlijk. wij trouwen over 3 maanden en onze nieuwbouw is sinds oktober 2006 afgewekt dus ondertussen toch al goed kunnen sparen en de ouders langs beide kanten hebben ons een bedrag voor de trouw gegeven waarvan we bijna het volledige feest kunnen betalen.

Als meisje heb ik altijd van een groot knap feest gedroomd en heb altijd gezegd als ik trouw doe ik het goed, met alles er op en eraan en zo zal het ook gebeuren (al een geluk dat mijn toekomstige er ook zo over denkt :lol: )

ik ben ook al naar trouwfeesten geweest in een parochiezaal en de sfeer dat daar hing was een beetje zielig, geen aankleding, allemaal verschillende borden en bestekken, slechte (maar wel goedkope) traiteur, slechte muziek want een goede kostte teveel geld.... maar wel een kleed van 2000€ ...) het koppel zelf vond het een geweldig feest maar het grootste deel van de mensen was al om 01.00uweg omdat het zo zielig was,tja dan geef je beter een gewone bbq in je tuin voor je beste vrienden

om even op de vraag terug te komen, wij gaan elke tafel een rune geven, ik heb vroeger in de jeugdbeweging gezeten en schreef toen brieven aan mijn beste vriendin in runes en heb altijd een interesse behouden naar de scandinavische mythologie en de kelten, vandaar de keuze. ze krijgen bij het binnenkomen een houten sleutelhanger met daarin de rune gebrand en onze namen.

Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
@Handywoman: waren wij op hetzelfde trouwfeest misschien? wij hadden de draculatanden! (wat moet je daar achter zoeken hé?)

Lid geworden
21 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
@leentje:

Waar heb je die runestenen gevonden om dan je namen te laten inbranden?

Lid geworden
17 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben onze tafels allemaal titels van opgewekte liedjes gegevens. Wij het binnenkomen van van de zaal kreeg iedereen een kaartje met zijn liedje erop. De DJ speelde die liedjes als aanduiding welke gasten naar de tafel mochten. Er was een probleempje ingeslopen. We hadden alle titels op voorhand aan de DJ meegedeeld, maar op het moment dat de gasten aan tafel mochten kwam de DJ doodleuk zeggen dat em een van de titels niet had. Daar sta je dan met je consept. Gelukkig stond dat liedje wel op de enige CD die de feestzaal had...

Op het dessertenbuffet hadden we een grote pot advocaat gezet. Wanneer de gasten naar huis gingen kregen ze er een klein potje mee.

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nu heb ik al enkele voorbeelden.

Mercikes!

(er mogen natuurlijk nog reacties bijkomen :wink: )

Bovenaan