• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

tomtom kroatie

Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
over enkele dagen vertrekken wij op verlof naar kroatie maar ik kan nergens een kaartje vinden van oost europa en kroatie voor op een tomtom go, heeft iemand dat of weet iemand waar ik het kan kopen?

op de site van tomtom niets te vinden
 
Lid geworden
30 mrt 2007
Berichten
415
Waarderingsscore
1
Punten
0
Kaarten van Kroatie zijn nog niet beschikbaar voor TomTom.

Je zal het net zoals ik (ik vertrek 2e week van juli) met een papieren kaart moeten doen. Op voorhand kan je al wat plannen met online routeplanners die wel kaarten hebben voor Kroatië (zoals bv

http://www.viamichelin.com)
 
G

Guest

Guest
laptop meenemen en google earth downloaden ;)



en hopen dat je hier en daar nog internetverbinding hebt, dan kan je realtime streamen ;)
 
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Punten
0
falcon10 wrote:
laptop meenemen en google earth downloaden ;)



en hopen dat je hier en daar nog internetverbinding hebt, dan kan je realtime streamen ;)
ja maar das rekenen op goed geluk he



probleem opgelost, ouders hebben vandaag een nieuwe gps gekocht (mio) en daar staat een detail van kroatie op dus 2 weekjes ruilen
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan