• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

toestellen van X2O

organisator

Nieuw Lid
Lid geworden
17 mrt 2018
Waarderingsscore
12
Punten
8
wat zijn jullie ervaringen met toestellen sanitair van X2O. Beduidend goedkoper dan bvb. Van Marcke, maar zijn ze ook van goede kwaliteit ?

geen goede ervaringen: lekkende kranen, moeilijk te vinden slijtageonderdelen

ik heb hier 2 kranen gehad van X2O, die zijn beginnen lekken, de nodige onderdelen gratis thuis gestuurd gekregen... Dat was na 5 of 6 jaar... Ik weet niet hoe het nu zit, maar toen gaven ze nog 8 jaar garantie.

net nagekeken: op het meeste geven ze nog altijd 8 jaar garantie...

Onze douchekraan lijkt heel kieskeurig over hoe je ze dichtdraait. Omhoog is douchekop, omlaag is handdouche, daartussen is 'dicht' dat lijkt niet altijd even goed te lukken.

Kraan aan de wastafel: geen klachten over.

Wat vergelijk je ?
Want blaufoss ga je niet bij Van Marcke vinden.
X2O heeft ook hansgrohe, enkel geen groot aanbod. En redelijk duur.
Maar X2O breekt constant boxes af en zet dan die toonzaalmodellen aan -80% te koop. Dan zit je onder de helft van de prijs van de goedkopere webwinkels.
Geen problemen gehad met Hansgrohe materiaal van daar.
Ook douchewand (balmani), bad (Luca Vares), meubel (Balmani), etc gekocht met die korting. Waren wel de duurdere reeksen. Maar aan -80% echt wel goede prijs/kwaliteit.

De Linie meubels vond ik minder kwalitatief ogen.
De prijzen als je geen toonzaalmodel koopt vind ik toch ook redelijk duur.
Desco, van Marcke etc...zijn natuurlijk nog duurder.

Hun 8j garantie is wel degelijk 8j en doen ze niet moeilijk over.

Zelfs voor een stuk dat defect was door eigen fout zonder probleem wisselstuk gekregen

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan