• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

TK: Bosch blauw laser waterpas GL 3-80 P

Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bosch laser waterpas met alle toebehoren.



Laser waterpas GLL 3-80P, met lijnen in 3 richtingen, zelfnivellerend

Statief BS 150

Universeel bevestigingselement BM1 voor precisie-afstelling of bevestiging met magneet

Telescopische paal BT 350, voor binnengebruik

Ontvanger LR 2, voor buitengebruik van laser waar lijnen niet zichtbaar zijn door zonlicht



Zeer goede staat, niet aan te zien dat ze gebruikt zijn, 2 sets batterijen in opgebruikt (hooguit 30 uur gebruikstijd in totaal), opberghoezen nooit gebruikt, inclusief originele dozen (behalve voor de telescopische paal). Vraagprijs 600 euro.
 
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
Regio Limburg.



Gelinkte prijs is alleen de laser met statief. Ik verkoop dat plus de BM1, het telescoopstatief en de buitenontvanger. Nieuwprijs van alles bij elkaar +/- 900 euro.
 
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
OK goed, in deze aanbieding die ik niet eerder gezien had (configuratie met laser, ontvanger & bm1 in pakket) is hij goedkoper als de 900 die ik postte. Nou nou wat een gemuggezift weer. Ik post alleen maar wat ik er +/- 1 jaar geleden voor betaald heb.



Als er iemand is die wel interesse heeft in een laser en niet alleen maar om kattig te doen, pm me een bod.
 
Lid geworden
7 jul 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo



Is dit nog te koop want je antwoord niet op mijn pm, jammer genoeg...
 
Lid geworden
14 mrt 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ik weet dat het lang geleden maar ik ga er zelf ene kopen maar waarom deed die weg na zo kort gebruik
 

Azaron

Lid
Lid geworden
12 nov 2008
Berichten
307
Waarderingsscore
3
Punten
18
joske_vermeulen;1804848 wrote:
... opberghoezen nooit gebruikt ...

Dat moet ondertussen toch al goed onder het stof zitten dan?

</nirk-modus>

Lijkt me wel heel goed gerief in elk geval.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan