tip indien met tv wenst op te hangen

Lid geworden
25 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik heb dit weekend mijn tv aan de muur gehangen.

Zoals iedere vooruitdenkende mens had ik een kabelgoot in mijn muur laten voorzien zodat ik de kabels mooi weg kon steken.

Nu heb ik een gouden raad voor iedereen die dit nog moet doen : gebruik 2 kabelgoten !!! 1 links en 1 rechts

Ik had die van mij rechts voorzien omdat ik op dat moment een Panasonic wou kopen (heeft de aansluitingen rechts zitten). Nu is het dan toch een Samsung geworden en die kerels hebben alles links hangen. Wanneer je high-end kabels wil kopen of al liggen hebt (zoals in mijn geval) dan kan dat wel een hoop geld schelen. Plots kom je niet toe met je metertje Oelbach...

Ik hoop dat ik iemand een plezier kan doen met deze tip.

Lid geworden
4 dec 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Uitkappen, kabelgoot erin en dichtcementeren, gelijk met snelbouw steen. Plakker kan dan gewoon erover plakken he.

Lid geworden
23 apr 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
RoelG wrote:
Uitkappen, kabelgoot erin en dichtcementeren, gelijk met snelbouw steen. Plakker kan dan gewoon erover plakken he.

Ah, je kan ze dus best in de snelbouw verwerken? Ik dacht ze in de pleisterlaag te verwerken, maar bij nader inzien denk ik dat ik een volledig verkeerd beeld heb over de pleisterlaag. Excuus, domme vraag... :oops:

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan