• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

tijdelijke waterverwarmer

Lid geworden
14 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Onze aardgasaansluiting laat wat op zich wachten. Omdat wij ons huurcontract opgezegd hebben, zouden wij toch graag verhuizen.

Aangezien het zomer is, is het niet erg dat we de chauffage niet kunnen gebruiken. Het warm water is echter een andere zaak.

Weet iemand van jullie ofdat het mogelijk is om de douche tijdelijk aan te sluiten op een elektrische waterverwarmer (of zoiets) ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Hoelang is tijdelijk? Misschien kan je een waterkoker gebruiken?

750928_1.jpg

Je zou tijdelijk een elektrische boiler kunnen zetten: kijk eens op www.2dehands.be - daar kan je zeker een koopje doen, en achteraf terug verkopen.

SvenVD wrote:
Hoelang is tijdelijk? Misschien kan je een waterkoker gebruiken?

750928_1.jpg

douchen met een waterkoker... Lijkt mij een pijnlijke zaak :).

Vrienden van mij zijn aan het verbouwen, en die hebben tijdelijk een electrische waterverwarmer geïnstalleerd voor het warme water van douche & keuken...

Zoals vroeger hé, met een kan en kruik. :D

Vandaar dat ik vroeg hoelang tijdelijk is. Dit is de eenvoudigste oplossing om enkele dagen/weken te overbruggen. Een boiler of doorstromer aankopen voor enkele dagen is ook niet alles. En 't is zomer, een koude douche kan ook deugd doen ;-)

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan