• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Tijdelijk minibinneninstallatie gesprongen

Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
103
Waarderingsscore
0
Punten
0
Werd zojuist gebeld door het bouwebedrijf dat de mini binnen installatie meter gesprongen is afgelopen zaterdag. Vermoedelijk door de vorst. Zaterdag is er iemand geweest die het water heeft afgesloten en die moet ik bellen voor een nieuwe meter.



Het gaat hier om een ruwbouw met dak maar nog niet winddicht. Er was verder in die wasplaats een werfkast en wat electriciteitbekabeling. Het zal wel drogen.



De nutsaansluitingen moesten door ons zelf geregeld worden en heb ik dus nooit geisoleerd.



Vraagje, moet ik mijn verzekering bellen om toch een schadeexpert te sturen om zeker te weten dat er niks aan de hand is?
 
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
103
Waarderingsscore
0
Punten
0
De buurman heeft gekeken en het valt wel mee. Vrijdag komt de Pidpa om mijn meter te vervangen welke ik moet betalen. Het water wat weggelekt is wordt dat ook op mij verhaalt of kunnen ze niet zien wat er weggeebt is.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan