• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Theben ramses 811 top aansluiten op Vaillant turbo max

Lid geworden
1 mei 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Beste forumleden,
Vanaf 1 juli 2021 kan ik mijn fifthplay toestel (draadloos bedienen van verwarming) niet meer gebruiken, tenzij er betaald wordt om gebruik te maken van de server. De oude Theben thermostaat (met batterijen) heb ik nog steeds en ik zou deze terug willen aansluiten. De draadjes aan de thermostaat zijn nog gekoppeld. Bij de Vaillant ketel ligt nog de kabel (2 aansluitingen) naar deze thermostaat klaar (maar dus niet aangesloten). Ik zou de draadjes van de Fifthplay installatie willen verwijderen en de Theben terug willen aansluiten. Iemand een idee aan welke nrs. deze dienen te worden aangesloten?
Alvast bedankt voor uw info.
Peter
 

Bijlagen

  • aansluitpunten theben.pdf
    190,2 KB · Weergaven: 7
  • aansluitpunten vaillant.pdf
    112 KB · Weergaven: 7

maximd

Lid
Lid geworden
28 jan 2018
Berichten
114
Waarderingsscore
9
Punten
18
Op Vaillant toestel 3 en 4
Op th 2 en 3
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan