Bert L zei:
Aquaman,
Ik heb onlangs een vertegenwoordiger over de vloer gehad van Aqua Service uit Marke in het kader van een groepsofferte. Zij zijn er volgens Test-Aankoop blijkbaar het interessants uitgekomen tesamen met Aquarex uit Riemst.
De kostprijs bij Aqua Service voor het type AS 125 bedraagt € 1475 geleverd + geplaatst (BTW incl.), inclusief is de zoutvoorraad van 50 kg voor het 1 e jaar.
Het jaarlijks onderhoud bedraagt € 51.50 all in (inbegrepen: het zout en nazicht).
Bedenktijd max paar weken.
Een aantal negatieve reacties op dit forum weerhoud mij om op het voorstel in te gaan.
Wat adviseert u mij ?
Hartelijk dank bij voorbaat.
Bert
Bert,
Heb ook een vertegenwoordiger over de vloer gekregen van Aqua Service nav een registratie op een groepsaankoop voor de provincie Oost-Vlaanderen. Ben zelf uit de regio Ninove.
Mij werdt ook een AS 125 voorgesteld, maar wel aan de prijs van 1356,80 € incl 6% btw, geleverd en geplaatst, incl 50 kg zout bij opstart, dus all in. En bedenktijd tot einde deze maand.
Een jaarlijks onderhoud incl zout van hen kwam neer op 77,14 €.
Is de 2de plaats waar ik een verschillende prijs mag opmerken voor het jaarlijks onderhoud, en nu nog eens een prijsverschil op eenzelfde toestel.
Heb maw de indruk dat ze die prijzen uit hun mouw schudden,
Heb ook nog per mail een reactie op deze groepsaankoop gekregen van de firma Aquarex.
Op basis van de regio, 3 personen stellen ze mij een Kivu 16 voor en komt neer op een 1000€, incl btw, levering, plaatsing en 100kg zout. Offerte is 3 maanden geldig.
Iemand die feedback kan geven over Aquarex en het model Kivu 16?
Jaarlijks onderhoud komt op 55€ incl btw en zout, zonder andere extra kosten.
AcuaService geeft 20 jaar full omnium, waar dit bij Aquarex maar 10 jaar is.
Wat verbruik betreft qua spoeling, kreeg ik op mijn vraag naar hen toe de reactie dat een spoeling om de +/- 10 dagen gebeurd en hierbij 44l per spoeling wordt gebruikt. Aquaman, is dit een aanvaardbaar verbruik?
Bert, ik lees later graag meer wat uw beslissing betreft.
Langesmalle