Wij zijn van plan een nieuw terras te plaatsen.
Hieronder alvast een schets hiervan.
De reden van het hout is dat we het terras kunnen laten aansluiten tegen de ramen op ongeveer dezelfde hoogte als de vloer binnen. De planken komen dan bovenop de dorpels met tegendragers. De tegels zelf worden rondom afgeboord met borduurs. Het terras zal ongeveer 90m2 zijn.
Ik heb volgende vragen:
1. Moeten er daadwerkelijk overal borduurs liggen?
2. Is de vermeldde werkwijze ok?
3. Prijs ok?
4. Ik denk dat 160m paddouk nogal ruim gerekend is
1. uitbraak en afvoer van bestaand terras/grond (70m2) op -20cm van 0-pas 2 X 12m3 container zand / steen inbegrepen 2850 euro
2. Leveren en plaatsen van 160l/m hardhouten terras beplanking in padoek 8569 euro
en plaatsen van 2 bloembakken voor opvang hoogteverschil van de 2 terrassen
3. Leveren en plaatsen van 90m2 keramische tegels Ardena Dark Blue 60*60*2 (54,04€/m2) terraszone is volledig omzet met borduurs
leveren en plaatsen van 10cm onderkoffer stabilisé rijnzand 150kg cement
Leveren en plaatsen van 8cm chape 250kg cement voorzien van chapenettten
Tegels worden verlijmd op de chapelaag
opgevoegd met cementpap kleur grijs
terrassen worden verbonden via trap eveneens bekleed met Ardena Dark blue 13800 euro

Hieronder alvast een schets hiervan.
De reden van het hout is dat we het terras kunnen laten aansluiten tegen de ramen op ongeveer dezelfde hoogte als de vloer binnen. De planken komen dan bovenop de dorpels met tegendragers. De tegels zelf worden rondom afgeboord met borduurs. Het terras zal ongeveer 90m2 zijn.
Ik heb volgende vragen:
1. Moeten er daadwerkelijk overal borduurs liggen?
2. Is de vermeldde werkwijze ok?
3. Prijs ok?
4. Ik denk dat 160m paddouk nogal ruim gerekend is
1. uitbraak en afvoer van bestaand terras/grond (70m2) op -20cm van 0-pas 2 X 12m3 container zand / steen inbegrepen 2850 euro
2. Leveren en plaatsen van 160l/m hardhouten terras beplanking in padoek 8569 euro
en plaatsen van 2 bloembakken voor opvang hoogteverschil van de 2 terrassen
3. Leveren en plaatsen van 90m2 keramische tegels Ardena Dark Blue 60*60*2 (54,04€/m2) terraszone is volledig omzet met borduurs
leveren en plaatsen van 10cm onderkoffer stabilisé rijnzand 150kg cement
Leveren en plaatsen van 8cm chape 250kg cement voorzien van chapenettten
Tegels worden verlijmd op de chapelaag
opgevoegd met cementpap kleur grijs
terrassen worden verbonden via trap eveneens bekleed met Ardena Dark blue 13800 euro