• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Terras in gepolierde beton - Door wie laten uitvoeren?

Lid geworden
4 jun 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,

ik lees hier op het forum wel veel zaken over gepolierde beton voor een terras, maar ik kan weinig firma's terugvinden.

Is er iemand die een terras heeft in gepolierde beton en mij kan doorgeven door wie dit uitgevoerd is?

Rapidsol is de enige waarvan ik op dit moment al wat positieve reacties heb gelezen.

Thanks!

TDB

Lid geworden
27 apr 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoihoi

Ik kan bevestigen dat Concresco uit Hamme heel mooi werk aflevert, zelfs tot in het verre West-Vlaanderen!

Onlangs eens deze naam doorgekregen van iemand bij wie ik informeerde wie hun gepolierd beton gedaan had omdat het zo mooi afgewerkt was.

Zeker niet twijfelen om hen te contacteren dus.

Groetjes

TDB

Lid geworden
14 jun 2015
Waarderingsscore
0
Punten
16
anvancampenhout zei:
 Miniac;1929235 wrote:

Sint-amands (regio Bornem, buggenhout) - grens oost-vlaanderen , antwerpen

Dag An, 

Is ondertussen jullie gepolierde beton geplaatst en wie heeft dit gedaan? Wij wonen in Sint Amands en zijn ook op zoek naar iemand.

Bedankt!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan