Telenet CV8560E modem + Niko Home Control: mobiele app krijgt geen oproepen van videobuitenpost

shutterfreak

Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 okt 2008
Waarderingsscore
252
Punten
63
Bij onze renovatie werd de Telenet CV8560E modem (zonder Wi-Fi) geplaatst, omdat Wi-Fi op die plaats zinloos was. Daarvoor hebben we een eigen Wi-Fi netwerk (Netgear Orbi.

De Connected Controller II is rechtstreeks verbonden met een LAN-poort van de Telenet modem, en de NHC PoE-toestellen (videobuitenpost en touch screen) zijn via een PoE-switch verbonden met LAN-poort 1 van de Connected Controller.

Alle bedieningen werken naar behoren, maar we ontvangen nooit een signaal op de mobiele app als er iemand aan de voordeur aanbelt.

Ik heb ook geprobeerd via MijnTelenet poorten 22, 53, 80, 123 en 443 open te zetten (port forwarding: interne poort x <-> externe poort 9000 + x), maar dat verandert niets.

Wie kan mij verder helpen?

Maarten Vanhoucke

Actief Lid
Lid geworden
24 jul 2016
Waarderingsscore
77
Punten
28
Ik had al die tijd die microfoonknop onbewust genegeerd.

Nu niet meer dus :cool:
Ik weet het niet meer zeker, maar kan zijn dat de werking met de gele app anders was?
Nu is het wel praktisch: als je ziet wie er staat en niet wil openen, zullen ze nooit merken dat je de call aangenomen hebt.
De bel blijft rinkelen tot je de mic aanzet.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan