• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

TE KOOP: 30 zakken (25 kg) grijze Mapei Keraflex tegellijm (Bocholt)

Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
Te koop wegens te veel besteld: ongeveer een halve pallet (een zak of 30) tegellijm. Mapei Keraflex grijs, 25 kg per zak, geschikt voor vloerverwarming. Ook per zak te koop. In prima staat, niet nat geworden of zo, zakken niet gescheurd, hetzelfde als je hem in de bouwhandel zou gaan kopen. Ik heb er zo'n 22 euro voor betaald (maar ik zie hem online ook voor 35 euro staan!), vraagprijs 15 euro. Enkel af te halen in Bocholt (Noord-Limburg).
 
Lid geworden
6 apr 2006
Berichten
64
Waarderingsscore
0
Punten
0
heb je er nog ?

ik heb wel interesse.



grtz
 
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja, ik heb ze nog allemaal, ik heb u een pb gestuurd.
 
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nog 20, niemand in Noord-Limburg aan het tegelen?
 
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
360
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kort na mijn laatste bericht was alles verkocht, excuus voor degenen die me de afgelopen weken een pb gestuurd hebben - ik heb een tijdje niet ingelogd hier. Topic kan gesloten.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan