• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Straffe werkmannen/vrouwen gezocht voor tv-programma

Lid geworden
31 mrt 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Voor een nieuw televisieprogramma van Fremantle Belgium zoeken wij straffe mannen en vrouwen uit verschillende sectoren. We zoeken mensen die een fysiek zwaar beroep hebben maar ook mentaal tot het uiterste kunnen gaan. Arbeiders, metselaars, lassers, afvalophalers, spoorleggers, wegenwerkers, bekisters, dakwerkers, … die hun job met veel trots uitoefenen, in goede conditie zijn, en zin hebben in de uitdaging van hun leven.

Ben jij zo’n straffe man of vrouw met een ijzersterk doorzettingsvermogen? Of ken je iemand die zeker de kans moet krijgen om te bewijzen dat hij/zij de strafste werker van Vlaanderen is?

Neem dan zeker contact op via gijs.schildermans@fremantle.com of 0485 55 84 63. Altijd bereid om vrijblijvend wat meer uitleg te geven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Nu7s

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
Het is de vraag wat het concept is van het programma: mensen tonen in hun zware job, of die mensen uitdagingen voorschotelen om de jobs ‘tegen elkaar af te wegen’. Want dan heb je een heel andere doelgroep.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Eigenlijk is dit bullshit van de bovenste plank en in zakskes van 1000 kg.

Straffe mannen en vrouwen ... fysiek zwaar , arbeiders, metselaars, lassers, afvalophalers, spoorleggers, wegenwerkers ...
Wat is daar ' zwaar ' aan ??
S avonds moe omdat je 30 km aan een stuk vuilzakken hebt gepakt en in een container gezwierd ? En dan mag die zak niet zwaarder wegen dan 15 kg want dan laat je hem staan. Die metser die een baksteen legt en bij uitzondering eens een latei op zen schouder moet leggen om die bovenaan te steken ? Bekisters die bekistingsplaten met een torenkraantje op de plek zetten en wat bouten aandraaien en met een beetje geluk de bouwelementen in een verwarmde loods maken met verrijdbare tafels.

Of is het die leerkracht die na een dag les geven aan een troep hormonale opgefokte corona beu zijnde tieners morgen terug mag opnieuw beginnen.
Of die moeder die elke morgen mee opsta met haar man en kinderen , voor hen alles klaar zet . Gans de dagervoor zorgt dat het huishouden in orde is en savonds als iedereen eindelijk thuis is, het eten op tafel zet en te horen krijgt: dat lust ik niet.
Die verpleegster die elke dag opnieuw smorgens begint met een lach omdat eigenlijk het huilen niet kan.
Die buschauffeur die elke dag verwijten naar zijn kop geslingerd krijgt omdat hij te laat is.
Die postbode die brieven moet rondbrengen tegen een tijdsdruk die onmenselijk is
Die politieagent die enkele macho's moet uitelkaar halen omdat de ene scheef keek naar zen lief.
Die beambte die achter dat loket zit en eigenlijk alleen maar kan zeggen: u moet op gang 504 kamer 2103 zijn.
Die telefoniste die elke dag opnieuw de bagger krijgt omdat ze je niet mogen doorverbinden met een verantwoordelijke.
Die secretaresse die elke dag opnieuw die blikken van haar baas niet langer kan verdragen .

Of die Gijs die van zen baas forums moet afstruinen om mensen te zoeken die straf zijn ?
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
lukske, de TS vraagt expliciet naar fysiek zware beroepen. Niet naar de discussie wat zwaarder is: mentale of fysieke stress.

Je moet de dingen wel een beetje in hun context houden hé..
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
lukske, de TS vraagt expliciet naar fysiek zware beroepen. Niet naar de discussie wat zwaarder is: mentale of fysieke stress.

Je moet de dingen wel een beetje in hun context houden hé..
Diyke,
met mijn 187 mag alleen mijn moeder me lukske noemen :ROFLMAO:

Iemand die fysiek zware arbeid moet verzetten....
Zoek maar, zelfs in mijn vakgebied pakken we de schub niet meer om te spitten, we pakken tractor met spitmachien of de kraan.
Plantjes in de grond zetten ? Manueel ??? Man als het wat meters zijn en wat hoeveelheden halen we een plantmachine erbij die er een 1000 per uur zet.


Die studie hadden ze op voorhand moeten doen voor ze hier de vraag gingen stellen.
Dus l hebben ze zelf geen idee wat de context is en plakken ze er maar een noemer onder.
Ik heb meer respect voor die verpleegster of kleuterjuf dan voor die dokwerker die hoog in zen kraan zet en via koptelefoon ne container moet pakken.
 

teaser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
3.239
Waarderingsscore
417
Punten
83
Ik weet niet meer of het op NatGeo of Discovery was... "Dirty Jobs". Echt gewone mensen die zwaar vuil werk doen, en een geestige presentator die meedoet met slachters, pmd-sorteerders en rioolkuisers. Dat was goed gemaakt maar niet spectaculair. Arm Vlaanderen heeft altijd nood aan hln-fähige mediahoeren die in zwaar overtrokken programma's bommetjes moeten laten vallen opdat er over geklapt zou kunnen worden bij de kwaffeur. Dank u, Jambers.
Eergisteren een Vlaamse versie hiervan gezien op VTM? Play? Geen idee, zoveel kanalen tegenwoordig. Soit, ze volgen gewone werkmensen die vuil werk doen: dixies kuisen, beerputten leegzuigen, huizen van hoarders leegmaken, ... Gewone mensen, niets gemanipuleerd, geen spelelement, echt reality dus. Dit soort programma's kijk ik graag.
 

Kegel

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2012
Berichten
625
Waarderingsscore
290
Punten
63
lukske, de TS vraagt expliciet naar fysiek zware beroepen. Niet naar de discussie wat zwaarder is: mentale of fysieke stress.

Je moet de dingen wel een beetje in hun context houden hé..
Diyke,
met mijn 187 mag alleen mijn moeder me lukske noemen :ROFLMAO:

Iemand die fysiek zware arbeid moet verzetten....
Zoek maar, zelfs in mijn vakgebied pakken we de schub niet meer om te spitten, we pakken tractor met spitmachien of de kraan.
Plantjes in de grond zetten ? Manueel ??? Man als het wat meters zijn en wat hoeveelheden halen we een plantmachine erbij die er een 1000 per uur zet.


Die studie hadden ze op voorhand moeten doen voor ze hier de vraag gingen stellen.
Dus l hebben ze zelf geen idee wat de context is en plakken ze er maar een noemer onder.
Ik heb meer respect voor die verpleegster of kleuterjuf dan voor die dokwerker die hoog in zen kraan zet en via koptelefoon ne container moet pakken.
Je mag is een dagje mijn werk (op de bouw) komen doen ? niet elke job is te vervangen door een machientje..


Nogal wat verzuurd volk hier seg..
 

Jensvdw

Gewaardeerd lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
626
Waarderingsscore
383
Punten
63
Ik weet niet meer of het op NatGeo of Discovery was... "Dirty Jobs". Echt gewone mensen die zwaar vuil werk doen, en een geestige presentator die meedoet met slachters, pmd-sorteerders en rioolkuisers. Dat was goed gemaakt maar niet spectaculair. Arm Vlaanderen heeft altijd nood aan hln-fähige mediahoeren die in zwaar overtrokken programma's bommetjes moeten laten vallen opdat er over geklapt zou kunnen worden bij de kwaffeur. Dank u, Jambers.
Eergisteren een Vlaamse versie hiervan gezien op VTM? Play? Geen idee, zoveel kanalen tegenwoordig. Soit, ze volgen gewone werkmensen die vuil werk doen: dixies kuisen, beerputten leegzuigen, huizen van hoarders leegmaken, ... Gewone mensen, niets gemanipuleerd, geen spelelement, echt reality dus. Dit soort programma's kijk ik graag.
De Vuilste Jobs van Vlaanderen.

Geen programma om te kijken voor, tijdens of vlak na uw avondeten. :sick:
 

leiepisser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 feb 2016
Berichten
1.561
Waarderingsscore
705
Punten
113
Tot je dan kijkcijfers of verkiezingsuitslag ziet en beseft: oh ja, 80% van de bevolking is zwaar mentaal achtergesteld.
En Vlaams Belang haalt ongeveer 20%. Daar kun je dus heel foute conclusies uit trekken. ?


Eigenlijk is dit bullshit van de bovenste plank en in zakskes van 1000 kg.
Zie zakskes kunnen misschien nog dienen voor hun eerste opdracht? ?
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
‘75%’ heeft ook een beetje een wrange nasmaak voor het VB... :LOL:

Ik heb het hier al wel eens geopperd: naar mijn bescheiden mening is 7 op de 10 mensen ofwel te dom, ofwel te weinig geïnformeerd ofwel te weinig geïnteresseerd om te gaan stemmen. En dat zie je in de resultaten.
Maar goed, het verhaal technocratie (regering door experten) is uiteindelijk toch ook niet het ideaal gebleken.
 

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
5.778
Waarderingsscore
541
Punten
113
Ik ga Luk opgeven wegens strafste antwoorder hier op het forum (moest ik niet beter weten ik zou denken dat het 2 personen zijn met die alomtegenwoordigheid) :ROFLMAO:

Zelf heb ik geen tijd ... te veel werk.
Luc verdient inderdaad een programma op zen eigen. Die kan makkelijk een uur televies per week vullen zonder ne second te vervelen :)
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Onnozelaar
Je weet wat daarvan komt e
we beginnen over het terras leggen, dan effe ne sprong over waterkeringen en ontkoppelingsmatten en die kiekens van architecten die geen rekening houden dat mdm geen trede wil om op haar terras te komen, ff over dat bomen echt wel beter zijn om schaduw te geven en eigenlijk dutskes want als je er grond opsmijt gaan ze dood. Dat egeltjes het de leste tijd toch wel lastig hebben met die robotkillers en dat onze gazons veel te vette staan
En voor we het weten zijn we bezig over die buitenkeuken waar we meerval gaan roken met een kom whiskey oban ( aja want die springbank heb ik niet) mee in t vat en onze coquilles effen branden op de plaat en blussen met een lagavullin en daar wat druifjes bij , granaatappelsiroop vanuit egirdir turkije en voor we het weten zijn we onze tochten in de wijde wereld aan t vertellen.
Lap, ge hed al een uurke van doen om dit te lezen :cool:
 

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
8.396
Waarderingsscore
354
Punten
83
Ik ga Luk opgeven wegens strafste antwoorder hier op het forum (moest ik niet beter weten ik zou denken dat het 2 personen zijn met die alomtegenwoordigheid) :ROFLMAO:

Zelf heb ik geen tijd ... te veel werk.
Luc verdient inderdaad een programma op zen eigen. Die kan makkelijk een uur televies per week vullen zonder ne second te vervelen :)
Goed idee, de leegte die Chris en Yves achtergelaten hebben is inderdaad nooit gevuld geraakt.
 

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
3.625
Waarderingsscore
899
Punten
113
Wel ja ... waar is diene televisiemens hier naartoe ... serieus, een goed tuinprogramma dat mis ik. Op Dobbit is het te simpel ... wat bladeren harken en wat reclame voor Edialux ... ppff.
Op Plantelandstv heb je die Aron die tuinen bezoekt, dat vind ik al leuk.
Maar een goed tuinprogramma met wat degelijke info:
- aflevering 1: @lukanar legt uit: krijgt mijn gras wel genoeg kalk?
- aflevering 2: waar is mijn waterkering?
- aflevering 3: zit er genoeg beton onder mijn terrastegels?
...
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
aflevering ... : ikke op een step van een knuppelpad YouTube

Ha da moe wook ergens op bouwtube staan , maar ware were ???
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
we beginnen over het terras leggen, dan effe ne sprong over waterkeringen en ontkoppelingsmatten en die kiekens van architecten die geen rekening houden dat mdm geen trede wil om op haar terras te komen, ff over dat bomen echt wel beter zijn om schaduw te geven en eigenlijk dutskes want als je er grond opsmijt gaan ze dood. Dat egeltjes het de leste tijd toch wel lastig hebben met die robotkillers en dat onze gazons veel te vette staan
En voor we het weten zijn we bezig over die buitenkeuken waar we meerval gaan roken met een kom whiskey oban ( aja want die springbank heb ik niet) mee in t vat en onze coquilles effen branden op de plaat en blussen met een lagavullin en daar wat druifjes bij , granaatappelsiroop vanuit egirdir turkije en voor we het weten zijn we onze tochten in de wijde wereld aan t vertellen.
Geen probleem hoor Luk... ze knippen daarin tot het een zinvol geheel wordt. En intussen hebben ze materiaal voor 3 afleveringen, een stukske voor in Vlaanderen Vakantieland, een stukske voor in Iedereen Beroemd, en iets voor Down the Road.
En dan vragen de mensen zich af waarom ze in al die programma’s toch steeds dezelfde mensen zien terugkomen.
En ze moeten jou maar 1 keer betalen.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
mot dringend opslagen
:Fietser op zijn bek:
as we nie woeppasse dan begint dijen c00kie van os nog met BOUWTV en dan kannekik helemaal fluuutten naar dien bouwtube whiskey .
Hoe stom dat ik toen zen geweest, 1 keer maar nooit meer.
En niet dat hij bouwtube hed vastgelegd want dan gun ik hem van harte, maar dat zenne springbank op is.
Das gewoon doodzonde
:cool:


Sorry gijs,
mao ik zen hier bezig met ne meetstaat en tijdnormencalculatie en dat schiet veur gene mm op en eigenlijk is het veel te schoon weer om binnen achter een schermke berekeningskes te maken terwijl dat de meiskes eindelijk de kuiten ontbloten en ik terug iets heb om naar de fluiten. Dus vergeef me dat wij je topic misbruiken
 
Laatst bewerkt:

leiepisser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 feb 2016
Berichten
1.561
Waarderingsscore
705
Punten
113
Wel ja ... waar is diene televisiemens hier naartoe ... serieus, een goed tuinprogramma dat mis ik. Op Dobbit is het te simpel ... wat bladeren harken en wat reclame voor Edialux ... ppff.
Op Plantelandstv heb je die Aron die tuinen bezoekt, dat vind ik al leuk.
Gardener's World, al meer dan 50 jaar op BBC.
 

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
3.625
Waarderingsscore
899
Punten
113
Wel ja ... waar is diene televisiemens hier naartoe ... serieus, een goed tuinprogramma dat mis ik. Op Dobbit is het te simpel ... wat bladeren harken en wat reclame voor Edialux ... ppff.
Op Plantelandstv heb je die Aron die tuinen bezoekt, dat vind ik al leuk.
Gardener's World, al meer dan 50 jaar op BBC.
I know, but it would also be nice to have something on the flemish tv.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan