• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Straffe werkmannen/vrouwen gezocht voor tv-programma

Lid geworden
31 mrt 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Voor een nieuw televisieprogramma van Fremantle Belgium zoeken wij straffe mannen en vrouwen uit verschillende sectoren. We zoeken mensen die een fysiek zwaar beroep hebben maar ook mentaal tot het uiterste kunnen gaan. Arbeiders, metselaars, lassers, afvalophalers, spoorleggers, wegenwerkers, bekisters, dakwerkers, … die hun job met veel trots uitoefenen, in goede conditie zijn, en zin hebben in de uitdaging van hun leven.

Ben jij zo’n straffe man of vrouw met een ijzersterk doorzettingsvermogen? Of ken je iemand die zeker de kans moet krijgen om te bewijzen dat hij/zij de strafste werker van Vlaanderen is?

Neem dan zeker contact op via gijs.schildermans@fremantle.com of 0485 55 84 63. Altijd bereid om vrijblijvend wat meer uitleg te geven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Nu7s

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.936
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Tja politiekers ga je al niet vinden hiervoor.
Loop eens een dagje mee met dokwerkers die zakgoed moeten lossen.
Of nog beter , onze man die kassei slaat.
Start om 7.00 voorovergebogen , klimt recht om 9.30 voor ne bo, buigt zich terug met zen 2 ellebogen op zen knieeen en slaat continu boerekassei, platines, kleiklinker of vossekoppen in de bedding en owee als je zen passtenen overhoop hebt gehaald en dit aan 1 stuk door tot een 18.00 uur en dan nog opruimen.

Maar den dieje voor tv krijgen ???
Forget it, die vind dat nen hoop gezever , je moet gewoon doen waar je zin in hebt en dat goed doen. Punt uit.
En daar moeten zeker geen ' belekes ' van gemaakt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: choc

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
8.396
Waarderingsscore
354
Punten
83
Leuk idee, zal zeker kijken!
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
Als je nu het concept al even toelicht, ga je misschien meer interesse bij de juiste mensen kweken.
 

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
Ik ben al die reality shit zo kots en kots beu...
Maak eens echte TV ipv mensen te manipuleren. :sick:
 

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
3.625
Waarderingsscore
899
Punten
113
Ik ga Luk opgeven wegens strafste antwoorder hier op het forum (moest ik niet beter weten ik zou denken dat het 2 personen zijn met die alomtegenwoordigheid) :ROFLMAO:

Zelf heb ik geen tijd ... te veel werk.
 
  • Haha
Waarderingen: VdE

Jensvdw

Gewaardeerd lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
626
Waarderingsscore
383
Punten
63
Ik ben al die reality shit zo kots en kots beu...
Maak eens echte TV ipv mensen te manipuleren. :sick:
Bij programma's zoals De Planckaerts, De Pfaffs, etc. volg ik je. Dat is idioot en belachelijk.

Maar programma's zoals dit, waar ze de "simpele" werkmens laten zien, vind ik wel goed. Het toont tenminste aan dat arbeiders broodnodig zijn en dat we ontzettend veel respect mogen opbrengen voor deze mensen en niet enkel voor de 'geleerden' onder ons.
Dit is tenminste wel als het programma goed in elkaar steekt en dat de mensen op een fatsoenlijke manier in beeld worden gebracht. Niet als een karikatuur.
 

chaccamacca

Actief Lid
Lid geworden
15 jan 2015
Berichten
351
Waarderingsscore
56
Punten
28
Precies of alleen zelfstandigen een zwaar beroep hebben.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.936
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Ik ga Luk opgeven wegens strafste antwoorder hier op het forum (moest ik niet beter weten ik zou denken dat het 2 personen zijn met die alomtegenwoordigheid) :ROFLMAO:

Zelf heb ik geen tijd ... te veel werk.
tsja, wa wil je
ik mag niet meer buiten spelen door mijn gezondheid, dus ambeteer ik mijn klanten met hunnen hof, ga daarheen, begin wat te tekenen en te kleuren ( nog altijd met de kleurpotloden die ik van c00kie zijn dochtertje heb gekregen -- dringend eens terug gaan want mijn groen is op-- ) en dan zit ik hier achter mijn schermen uit te tekenen wat ik ginder heb gekronkeld. Wree zwaar mentale arbeid en dan zeker als er op dat derde scherm van alles begint te flitsen wat van geen straatstenen klopt. Dan beginnen ze met antislipplanken tegen het uitschuiven van een terras

En ik peins dat ik kan multitasken , zowat de enigste vent, probleem is, als ik 100% voor iets wil gaan dan hoor ik zelfs ze niet roepen als er ergens getrokken varken op den bbq ligt
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

En ikke op TV ????
ocharme die Gijs, das ook wel gene kado voor degeen die mijn hoeken kennen
:cool:

zo wel een graaf programma worden : de bouwflaters en hoe die verdoezelt worden.
 

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
14.865
Waarderingsscore
2.229
Punten
113
Ik ben al die reality shit zo kots en kots beu...
Maak eens echte TV ipv mensen te manipuleren. :sick:
Bij programma's zoals De Planckaerts, De Pfaffs, etc. volg ik je. Dat is idioot en belachelijk.

Maar programma's zoals dit, waar ze de "simpele" werkmens laten zien, vind ik wel goed. Het toont tenminste aan dat arbeiders broodnodig zijn en dat we ontzettend veel respect mogen opbrengen voor deze mensen en niet enkel voor de 'geleerden' onder ons.
Dit is tenminste wel als het programma goed in elkaar steekt en dat de mensen op een fatsoenlijke manier in beeld worden gebracht. Niet als een karikatuur.
Die programma's worden allemaal gemanipulieert hoor, pas zelf nog ondervonden met Costa Belgica, er deden daar mensen in mee die helemaal geen huis zochten maar wel leuk overkwamen voor de camera.
 

Eendraadsschema

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 jul 2017
Berichten
2.573
Waarderingsscore
1.536
Punten
113
Nu ga ik effen de boeman spelen maar hebben jullie als jullie naar zo een programma's als huis gemaakt op vtm nu of de blok vroeger op vier dat er bijna niet naar de veiligheid op een bouwwerf word gekeken zoals met huishoudelijke ladders werken en als zotten te keer gaan en machines en gereedschappen die niet VCA gekeurd zijn. Je zou toch zeggen als je zo een programma maakt dat veiligheid het eerste is waar naar gekeken word. Wil wel eens weten als daar iets erg gebeurt waar je mss een been of arm of hand verliest of een ander letsel of daar een verzekering gaat zijn die er gaat tussen komen en wordt gezien als arbeidsongeval.
 

deco1966

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
3.037
Waarderingsscore
767
Punten
113
Ik ga Luk opgeven wegens strafste antwoorder hier op het forum (moest ik niet beter weten ik zou denken dat het 2 personen zijn met die alomtegenwoordigheid) :ROFLMAO:

Zelf heb ik geen tijd ... te veel werk.
tsja, wa wil je
ik mag niet meer buiten spelen door mijn gezondheid, dus ambeteer ik mijn klanten met hunnen hof, ga daarheen, begin wat te tekenen en te kleuren ( nog altijd met de kleurpotloden die ik van c00kie zijn dochtertje heb gekregen -- dringend eens terug gaan want mijn groen is op-- ) en dan zit ik hier achter mijn schermen uit te tekenen wat ik ginder heb gekronkeld. Wree zwaar mentale arbeid en dan zeker als er op dat derde scherm van alles begint te flitsen wat van geen straatstenen klopt. Dan beginnen ze met antislipplanken tegen het uitschuiven van een terras

En ik peins dat ik kan multitasken , zowat de enigste vent, probleem is, als ik 100% voor iets wil gaan dan hoor ik zelfs ze niet roepen als er ergens getrokken varken op den bbq ligt
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


En ikke op TV ????
ocharme die Gijs, das ook wel gene kado voor degeen die mijn hoeken kennen
:cool:

zo wel een graaf programma worden : de bouwflaters en hoe die verdoezelt worden.
o_O gij?
ge kunt zelfs nog nie......en de telefoon opnemen...... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Ik ben al die reality shit zo kots en kots beu...
Maak eens echte TV ipv mensen te manipuleren. :sick:
Ik kijk naar huizenjacht, blind gekocht, fixer-upper, huisgemaakt, the block australia,.. alles wat er over bouwen te zien is bekijk ik. En ik stoor me enorm aan de manipulatie, de over-producing, het standaard stramien. Lang geleden was er 'the block' , dan nog wel op de toenmalige verguisde vt4, maar dat was in vergelijking met wat er nu overal te zien is nog eerlijke tv. Een verslag van wat er gebeurt, niet een in scene gezet programma waar de realiteit moet onderdoen voor het programma.
En toch blijf ik kijken ?
Nu ja, het is geen alleenstaand geval bij de bouwprogramma's, het is overal van hetzelfde. fake fake en nog eens fake.

Nu goed, on topic, Ik ben een arbeider, maar liever lui dan moe. Ik heb ook helemaal geen zin in de uitdaging van mijn leven, die heb ik elke dag al. Doorzettingsvermogen heb ik alleen als ik er mijn voordeel inzie, anders pak ik de weg van de minste weerstand. Trots in mijn job heb ik ook niet, want ik werk bij zo een profiterende verzurende multinational waar winst nooit genoeg winst is.
Dus ik mag niet meedoen??

Maar ik ga zeker kijken! Hopelijk zonder veel frustratie over het geproduceer, en een echt verslag waar we die hardste werker van Vlaanderen mogen zien. ?

En dat mag gerust iemand van het forum zijn?
 
Laatst bewerkt:

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.936
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Nee
NEENEENEE
c00kie hed men stoten al op bouwtube gezet.
En veur het bomenplanten , en das echt een klote job als je in ne grond van kus men kloten ankers moet indraaien omdat ze hunne gazon gezaaid hebben op een dun pelleke , ik wacht trouwens nog altijd op die foto's
dan pas ga je zien wat veur een zwaar werk ik hem met dien c00kie zen bomen , zen knuppelpad, zenne ligustrum en zenne zwemvijver.
Sjans dat hem af en toe nog es lekker eten veur mij kleer maakt
alleen diene whiskey , sprinbank, wacht ik al meer dan 10 jaar op.

:Fietser op zijn bek::Fietser op zijn bek:
 

tumkie

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
751
Waarderingsscore
458
Punten
63
Opletten dat ze er geen geld voor vragen want dat zouden die tv-makers nog durven . En wat doen die hier eigenlijk op dit forum ? Op verschillende vakforums zijn ze niet welkom dus proberen ze het hier
 

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Berichten
3.650
Waarderingsscore
1.752
Punten
113
Ik weet niet meer of het op NatGeo of Discovery was... "Dirty Jobs". Echt gewone mensen die zwaar vuil werk doen, en een geestige presentator die meedoet met slachters, pmd-sorteerders en rioolkuisers. Dat was goed gemaakt maar niet spectaculair. Arm Vlaanderen heeft altijd nood aan hln-fähige mediahoeren die in zwaar overtrokken programma's bommetjes moeten laten vallen opdat er over geklapt zou kunnen worden bij de kwaffeur. Dank u, Jambers.

The Block en al dat soort gedoe, het is conflict zoeken, inzoomen op traantjes, randdebiele talking heads "stating the obvious".... je ziet iemand bijna van een trap vallen. Volgend shot: dienen zijn vrouw: "ik zag die bijna van den trap vallen. Schrik dakkik had! Want ja, als die valt, dat kan slecht aflopen hé". Volgend shot: die vent zelf. "Ja, ik viel bijna van nen trap. Mijnen tikker ging nogal zenne." Volgend shot. Den ondergebuur. "Ik hoorde dat mens daar tieren "pas op" dus wij naar boven en die vent was bijna van zijnen trap gevallen. Maar 't is ook ne lomperik hoor ". Voice-over: "Na het reclameblok: heeft die vent nu zijn enkel verzwikt bij het van de trap vallen?"

Met andere woorden: dood aan reality-tv!
 
  • Haha
Waarderingen: semo

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Berichten
3.650
Waarderingsscore
1.752
Punten
113
Met tv heb ik hetzelfde probleem als met verkiezingen trouwens: als ik al dat geblaat hoor denk ik: "jullie gaan er precies van uit dat het gros van de bevolking kwijlende randdebielen zijn maar dat is niet zo." Tot je dan kijkcijfers of verkiezingsuitslag ziet en beseft: oh ja, 80% van de bevolking is zwaar mentaal achtergesteld.
 

minoeske

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
3.015
Waarderingsscore
1.932
Punten
113
Voor een nieuw televisieprogramma van Fremantle Belgium zoeken wij straffe mannen en vrouwen uit verschillende sectoren. We zoeken mensen die een fysiek zwaar beroep hebben maar ook mentaal tot het uiterste kunnen gaan. Arbeiders, metselaars, lassers, afvalophalers, spoorleggers, wegenwerkers, bekisters, dakwerkers, … die hun job met veel trots uitoefenen, in goede conditie zijn, en zin hebben in de uitdaging van hun leven.

Ben jij zo’n straffe man of vrouw met een ijzersterk doorzettingsvermogen? Of ken je iemand die zeker de kans moet krijgen om te bewijzen dat hij/zij de strafste werker van Vlaanderen is?

Neem dan zeker contact op via gijs.schildermans@fremantle.com of 0485 55 84 63. Altijd bereid om vrijblijvend wat meer uitleg te geven!
Volgens onze ministers zijn dat geen zware beroepen.
(toch niet als het over de pensioenen gaat)
 

minoeske

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
3.015
Waarderingsscore
1.932
Punten
113
Die mannen moet TS hebben
(filmke gevonden in een ander topic, waarvoor dank)
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan