Straffe werkmannen/vrouwen gezocht voor tv-programma

teaser

Gewaardeerd lid
Lid geworden
8 apr 2009
Waarderingsscore
195
Punten
63
Dat programma van Wim Lybaert (voordat hij met een bus begon rond te cruisen) was anders wel het beste tuinprogramma op de Vlaamse buis. De Moestuin? Of neen, dat was maar een rubriek in Man Bijt Hond ofzo. Zoiets met een Kempens accent, dat gaat wel aanslaan.
Maar goed, het verhaal technocratie (regering door experten) is uiteindelijk toch ook niet het ideaal gebleken.
Hadden we die experten laten doen dan waren we waarschijnlijk al van de miserie af. Maar neen, Belgische compromissen moesten het worden. Soit, we wijken af.

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Waarderingsscore
289
Punten
83
Ik bedenk mij trouwens net het volgende: dat programma zou wellicht bevolkt worden door 90% "nieuwe Belgen" en de andere 10% gasten met één oorbel, een klakske en een aftandse tuningbak... Ik denk niet dat ze er gaan debatteren over Schopenhauer :p

chaccamacca

Actief Lid
Lid geworden
15 jan 2015
Waarderingsscore
25
Punten
28
3 ploegenstelsel, in de week werken, zaterdag, zondag en feestdagen werken. Altijd buiten werken.42 jaar lang.
Alles bij elkaar een zwaar beroep.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
1.769
Punten
113
3 ploegenstelsel, in de week werken, zaterdag, zondag en feestdagen werken. Altijd buiten werken.42 jaar lang.
Alles bij elkaar een zwaar beroep.
De dagjob die ik nu heb, ervaar ik echter zwaarder dan toen ik fysiek werk deed in ploegen en met de nacht.

chaccamacca

Actief Lid
Lid geworden
15 jan 2015
Waarderingsscore
25
Punten
28
Misschien omdat je nu wat ouder bent. Dan weegt alles zwaarder.

Bovenaan