kingskawn
Lid
- Lid geworden
- 5 jul 2007
- Waarderingsscore
- 8
- Punten
- 18
We hebben 2 waterputten van elk 10.000L en een infiltratieput van 4000L. De ruwbouw is net gedaan, de aansluitingen zijn gedaan met de putten, maar nog niet op de riolering. Ze zijn leeggetrokken dus er zit in de 3 putten nog een 15cm water in. Nu zag ik daar stenen inliggen want deze heeft gedurende de ganse winter zonder betonnen 'contour' (ken de naam niet) gezeten met als resultaat dat het teveel aan water/modder erin gekomen is.
Omdat het een nieuwe put is en nog geen composteerbaar materiaal inzit, dus geen methaan, is het wat veiliger om erin te gaan en gewoon alles te kuisen met een spade en emmer, of eerder niet?
Het beste zou zijn dat ik een aanzuigtube zou hebben, zoals die dat riolering komen leegmaken in de straat, maar ik kan dat niet huren?

Omdat het een nieuwe put is en nog geen composteerbaar materiaal inzit, dus geen methaan, is het wat veiliger om erin te gaan en gewoon alles te kuisen met een spade en emmer, of eerder niet?
Het beste zou zijn dat ik een aanzuigtube zou hebben, zoals die dat riolering komen leegmaken in de straat, maar ik kan dat niet huren?