• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Stabiliteitsingenieur

Lid geworden
14 dec 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,

Wij zijn opzoek naar een stabiliteitsingenieur voor een volledige renovatie.
Regio Gent - Merelbeke.
Mijn vriend is zelf architect, dus niet een bureau die enkel het totaalpakket doet.
Wie raden jullie aan?
Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
Stabitec.be
doe Wim de groeten van mij.
 

minoeske

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
3.017
Waarderingsscore
1.933
Punten
113
Als uw vriend architect is, dan zal hij toch wel enkele Ir kennen zeker.
 
Lid geworden
14 dec 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Als uw vriend architect is, dan zal hij toch wel enkele Ir kennen zeker.
Helaas is het als startende architect niet zo evident om meteen al goeie contacten te hebben. Hij werkt momenteel ook in een bureau die enkel ziekenhuizen en woonzorgcentra doen.
 

_remi_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
7 jul 2020
Berichten
1.254
Waarderingsscore
667
Punten
113
Tip: vraag zeker genoeg offertes op.
Je moet uiteraard niet pingelen naar de goedkoopste. En ik onderschat het belang van degelijk rekenwerk niet.
Maar er zitten enorme verschillen bij: van 1500 tot 6000 EUR.
 
Lid geworden
16 dec 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Door omstandigheden (medisch) moeten we onze plannen overhoop gooien. We zoeken dringend iemand die enkele stabiliteitsberekeningen kan uitvoeren. Het gaat over het plaatsen van draagbalken.
Dank je wel!
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Kijk eens in je omgeving en bel eens met een paar ingenieurs. Of beter nog, vraag aan de aannemer die de werken gaat uitvoeren welke ingenieurs hij kan aanraden.
 

Tornadinho

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
1 mei 2017
Berichten
1.161
Waarderingsscore
824
Punten
113
uw architect heeft misschien ook een paar goede contacten
 
Lid geworden
16 dec 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
De stabiliteitsingenieurs die de architect aanbeveelt hebben nog maanden geen tijd. De aannemer kan ons geen ingenieur aanraden. Hij vraagt gewoon de berekeningen. Ik heb hier in de ruime omgeving van Leuven al heel wat ingenieursbureaus opgebeld maar die hebben allemaal geen tijd. Jammer, want het gaat maar om het berekenen van enkele draagbalken.
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Bizar. Misschien nog eens proberen via metaalconstructiebedrijven die die draagbalken produceren of zij er geen kennen? TIP : eens ter plaatse langsgaan wekt meer charme op dan via telefoon. Of zijn het betonnen draagbalken?
 
Lid geworden
16 dec 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Goede tip! Dank je wel. Het gaat om 6 stalen draagbalken.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan