Euuuuuuh , wat heb ik nu aan mijn fiets hangen ???
Jens we spannen zo'n lijntje op en gaan hier los over de 50 meter . Je moet wel aanspannen he!!!
Wij gebruiken hiervoor ijzeren piketten als die nieuw zijn dan moet je na inkloppen deze effe met wat grond vuil maken, anders spring je koorde los.
Beginpiketten goed de grond inkloppen, Touwtje vast maken met dubbele mastworp. Afrollen en aanbinden aan de eindpiket met een mastworp.
Euh, je gaat op je hurken zitten over de koord. Dus met a kont naar de BEGINPAAL .
Je gaat met je koord rond de piket . Dus 2 maal 360 graden maar in je ene hand heb je het einde vast en in het andere het stuk tussen de piketten. Dan trek je aan het eindstuk met je ene hand naar je kont en tegerlijkertijd met je andere hand WEG van je kont . Je koord wordt nu opgespannen .
Herhaal dit x keer .
Maar de koord ligt nog niet vast!! DUS niet lossen !!! te laat, opnieuw
Op het moment dat je niet meer kunt leg je eigenlijk het tussenstuk van de koord onder je slag die je hebt gemaakt ( dus aan de andere kant van de piket moet je dus 2 lussen zien!
Leg deze over elkaar .
Klaar , check na , als je tits met je vingers tegen de metselkoord moet die vibreren zoals ne .... Mag ik niet zeggen van c00kie .
Pas dan tussenpiketten slaan of ineens je leipalen.
Had hier toch een filmke van ??
Waar staat dat nu weer ???