• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

soft close mechanisme wc stuk

Lid geworden
8 dec 2008
Berichten
2.723
Waarderingsscore
3
Punten
0
Hallo,



Ik heb sinds een paar jaar een ideal standard toilet met soft close bril in gebruik. Het soft close mechanisme werkt echter sinds een paar dagen niet meer. Heeft er iemand een idee of dit te herstellen valt? Het gaat om een ideal standard washpoint hangtoilet.
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
Is er nog garantie op?

Geberit hier ook weer kapot, 2e al, telkens binnen de 5 jaar garantie.
 
Lid geworden
8 dec 2008
Berichten
2.723
Waarderingsscore
3
Punten
0
Is al aangekocht in 2007, dus ik vrees ervoor. De bril sluit trouwens nog wel 'soft', maar het deksel niet meer.
 

Dortje

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 nov 2011
Berichten
1.446
Waarderingsscore
2
Punten
38
Geen aanrader die dingen dan?
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
Spijt dat ze zo snel kapot gaan maar vanaf 50€ voor 5 jaar is ook geen geld voor het () gemak dat je ervan hebt.
 
Lid geworden
29 okt 2012
Berichten
904
Waarderingsscore
2
Punten
0
Beurt;1804293 wrote:
Is al aangekocht in 2007, dus ik vrees ervoor. De bril sluit trouwens nog wel 'soft', maar het deksel niet meer.

alletwee in een keer laten "vallen" dan? Maar dan klaagt de vriendin waarschijnlijk gezien dat voor haar minder praktisch is ;-)
 

bgcw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
3.080
Waarderingsscore
739
Punten
113
hier idem, soft close is geld weg gegooid.
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
Beurt;1804282 wrote:
Hallo,



Ik heb sinds een paar jaar een ideal standard toilet met soft close bril in gebruik. Het soft close mechanisme werkt echter sinds een paar dagen niet meer. Heeft er iemand een idee of dit te herstellen valt? Het gaat om een ideal standard washpoint hangtoilet.



herstellen zal heel duur worden voor zoiets goedkoop
 
Lid geworden
8 dec 2008
Berichten
2.723
Waarderingsscore
3
Punten
0
stefan;1804571 wrote:
Beurt;1804282 wrote:
Hallo,



Ik heb sinds een paar jaar een ideal standard toilet met soft close bril in gebruik. Het soft close mechanisme werkt echter sinds een paar dagen niet meer. Heeft er iemand een idee of dit te herstellen valt? Het gaat om een ideal standard washpoint hangtoilet.



herstellen zal heel duur worden voor zoiets goedkoop



Kostte toch meer dan 100 € als ik me niet vergis, en je weet maar nooit of je vb enkel de hengsels zou kunnen vervangen. De ganse seat gaan weggooien omdat de soft close niet meer werkt vind ik er wat over... En dat dan elke 2-3 jaar? Spijtig, vond het wel een super uitvinding moest het werken.
 
Lid geworden
8 dec 2008
Berichten
2.723
Waarderingsscore
3
Punten
0
Xastheron;1804344 wrote:
Beurt;1804293 wrote:
Is al aangekocht in 2007, dus ik vrees ervoor. De bril sluit trouwens nog wel 'soft', maar het deksel niet meer.

alletwee in een keer laten "vallen" dan? Maar dan klaagt de vriendin waarschijnlijk gezien dat voor haar minder praktisch is ;-)



Nope, het mechanisme is gewoon niet meer sterk genoeg om het deksel te dragen.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan