• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

SOD - Termijn verstreken

Mikailz

Nieuw Lid
Lid geworden
20 jan 2013
Berichten
44
Waarderingsscore
5
Punten
8
Goeiedag

Ik bouw met een grote Sleutel-Op-Deur firma.
Men is begonnen op 1 juli 2019, en vandaag staat het gebouw nog eens niet winddicht.

Contractueel heeft men 220werkdagen om het gebouw te bouwen.
Dit is dus bijna verstreken.

Ik zou mijn schadevergoeding willen vragen, maar pas in augustus denk ik.
Ik wil ze nu ook niet teveel onder druk zetten, of moet ik hier niet naar kijken?

Moet ik dan nu al best een melding maken dat de termijn overschreden is via een aangetekende brief?
Of mag ik dit ook doen in agustus bv.?


 
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.697
Punten
113
Ik heb niet gezegd dat het niet kan. Met Quakels zit je er na een maand of 2 in.

Maar als je een jaar werkdagen krijgt voorgeschoteld, dan plan je toch geen verhuis in juni als ze in september gestart zijn ? 
 

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Berichten
2.036
Waarderingsscore
779
Punten
113
Mario_ zei:
Maar als je een jaar werkdagen krijgt voorgeschoteld, dan plan je toch geen verhuis in juni als ze in september gestart zijn ? 

 

Das waar :)
 

REF10554

Actief Lid
Lid geworden
26 sep 2018
Berichten
327
Waarderingsscore
80
Punten
28
Mario_ zei:
Ik heb niet gezegd dat het niet kan. Met Quakels zit je er na een maand of 2 in.

Maar als je een jaar werkdagen krijgt voorgeschoteld, dan plan je toch geen verhuis in juni als ze in september gestart zijn? 

De SOD had ons dit wel vooropgesteld bij het tekenen. :)
Maar tegen mensen zeggen dat je zal kunnen verhuizen voor het bouwverlof is misschien commercieel ook beter op dat moment. 
dirol.gif
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan