Socarex 32mm aan werfput koppelen

Lid geworden
11 jan 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Goedeavond,

Wij hebben een woonunit op onze bouwgrond staan, om deze van stromend water te voorzien werd er een werfput gestoken door Pidpa.
In deze werfput zit een "standaard buitenkraantje" waar wa water moeten afnemen.
Kunnen wij, dmv van een koppelstuk bijvoorbeeld, een socarex 32mm aansluiten op deze kraan?
Alvast bedankt
Mvg
Marijke

Pinguu

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 jun 2010
Waarderingsscore
172
Punten
43
Ja, lukt zeker. Hebben dat hier momenteel voor onze stacaravan zo gedaan. Zorg er wel voor dat de socarex diep genoeg ingegraven is om bevriezen te voorkomen.

Lid geworden
11 jan 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hoi Pinguu, Bedankt voor de reactie, kan je me misschien laten weten welk koppelstuk ik moet voorzien?
Alvast bedankt
Mvg
Marijke

Pinguu

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 jun 2010
Waarderingsscore
172
Punten
43
We zitten wel bij De Watergroep maar principe blijft hetzelfde.

Ik heb een versterkte socarex (BSR) en daarvoor moet je een koppeling gebruiken die hiervoor geschikt. Iets zoals dit: huot koppeling. Of je een koppeling met buitendraad of binnendraad moet gebruiken hangt af van het soort kraantje er gemonteerd is.

Zal anders hier morgen eens een foto maken van mijn aansluiting.

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
1.935
Punten
113
We zitten wel bij De Watergroep maar principe blijft hetzelfde.

Ik heb een versterkte socarex (BSR) en daarvoor moet je een koppeling gebruiken die hiervoor geschikt. Iets zoals dit: huot koppeling. Of je een koppeling met buitendraad of binnendraad moet gebruiken hangt af van het soort kraantje er gemonteerd is.

Zal anders hier morgen eens een foto maken van mijn aansluiting.
Op kraan past meestal 3/4”

Roland.

Actief Lid
Lid geworden
17 jul 2014
Waarderingsscore
64
Punten
28
Best naar een speciaalzaak gaan. Daar geven ze u onmiddellijk de juiste onderdelen mee.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan