Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sneldrogende chape?
- Lid geworden
- 13 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
dacht dat je daarvoor een produkt bij de chape moest doen
mijn chapper had dat ook als mogelijkheid voorgesteld...maar dat was redelijk prijzig (weet niet meer juist de bedragen).
mijn chapper had dat ook als mogelijkheid voorgesteld...maar dat was redelijk prijzig (weet niet meer juist de bedragen).
dat zijn toeslagstoffen, en de keuze van de toeslagstof bepaald de droogtijd (zijn kostelijke dingen) best eens navragen bij de bouwhandel, zij hebben dat wel
je kan uiteraard de chape ook klaargemaakt laten komen (dan is het zeker goed gemengd
je kan uiteraard de chape ook klaargemaakt laten komen (dan is het zeker goed gemengd
- Lid geworden
- 20 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Op werf waar ik regelmatig kom, hebben ze ook sneldrogende chape gabruikt : ipv gewone cement speciale cement van merk Mapei toegevoegd. Is na 4 dagen kurkdroog en haalt zeer hoge druksterktes.
dirkvu wrote:
1 a 2 Weken is lang
Onze chape is gegoten , en de dag erna waren ze al aan het metsen op die chape :lol:
Hallo,
Weet er hier iemand hoe je zelf sneldrogende chape (1à2 weken droogtijd) kan maken? Of kan je dit kant en klaar aankopen in zakken?
Is voor een kleine oppervlakte (+/- 3m²).
mvg,
Dirk
1 a 2 Weken is lang
Onze chape is gegoten , en de dag erna waren ze al aan het metsen op die chape :lol:
skeleton wrote:
Metsen ze bij jullie op de chappe??? Zeker dat je het niet over beton hebt???
dirkvu wrote:Hallo,
Weet er hier iemand hoe je zelf sneldrogende chape (1à2 weken droogtijd) kan maken? Of kan je dit kant en klaar aankopen in zakken?
Is voor een kleine oppervlakte (+/- 3m²).
mvg,
Dirk
1 a 2 Weken is lang
Metsen ze bij jullie op de chappe??? Zeker dat je het niet over beton hebt???