• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

She's mine !! All mine !!!

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Het is zover, compromis is getekend !

De ex-brandweerkazerne van Lebbeke !

Zocht altijd al iets speciaals, iets industrieels, iets met geschiedenis, iets anders dan de obligatoire "3 slaapkamers + koerken", iets groot, maar toch nog (heeeel) net te betalen, en dit is het geworden :

dsc02225.jpg


dsc02227.jpg


dsc02228.jpg


dsc02229.jpg




Gelegen aan de voet van de kerk, knal in het midden van het centrum van Lebbeke, mét "zicht op zee" ...

dsc02230.jpg




Zoals jullie zien is alles in prachtstaat ! :)

De muren zijn goed, voor de rest is het gebouw leeg (of wat er staat van valse wanden etc.. moet er toch uit).

Eerste werk zou eigenlijk het dak zijn. Hier heb ik al direct een vraagje : wat is het best : een geïsoleerd plat dak, of zo'n dak met gebogen metalen platen ? Welk is het goedkoopst in aanschaf/plaatsing ? Welk is het best qua isolatie ?

Volgend werkje is : vensters en gevelbekleding op het eerste verdiep. Na een kleine zoektocht op het forum blijkt dat Marnix een potentiële kandidaat is ? Heb ik nu gedroomd, of heb ik een goeie maand geleden op de radio horen afroepen dat wijzigingen aan de voorgevel (in dit geval sandwichpanelen op de eerste verdieping) zomaar zonder bouwvergunning mogen uitgevoerd worden ?

Dan heb ik nog een vraagje : is het verschil in vloerverwarming en gewone verwarming met radiatoren echt *zo* groot ? Als het huis deftig geîsoleerd is kan een verwarming met radiatoren ook niet - bij wijze van spreken - dag en nacht blijven branden ?
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Alles onder de 40 = jonkies! ;)
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Twee ja, want volgens het forum rijdt iedereen met ne P. Je moet dus al meer dan één hebben om speciaal te doen :roll:8)

Eén Murano groene 964 en één 991 in Calvé kleur.

De groene is betaald, de andere ligt in proces. Da's ofwel die houden en een deel van de kazerne verkopen ofwel hem wegdoen en een hoop verlies maken + (nog erger) een prachtig machien kwijtspelen.

Zondigen tegen je eigen principes... ik had beter moeten weten 8)
 
Lid geworden
25 jan 2014
Berichten
278
Waarderingsscore
0
Punten
0
MyriamC;1966309 wrote:
Truike;1966306 wrote:
heb je een dikke wagen? ;-)

tilt!?? Maar nee gij. Gewoon ne Porsche (of twee???).





hehe ik ben mannen gewoon met 2 porsches... zelf 2 aston's ;-)



hehe nene zit maar wat te lullen... is helemaal niet belangrijk... maar wel aangenaam

al heb ik slecht ervaringen met mannen met zo'n wagens ;-)
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
U nooit ne man nemen voor zijn auto, wel voor zijn karakter ;)
 
Lid geworden
25 jan 2014
Berichten
278
Waarderingsscore
0
Punten
0
tilt!;1966374 wrote:
Dat kan ik me voorstellen! Als je beide merken verkeerd spelt... :cool:



hehe ik zat zelf al te kijken... hier klopt iets niet.

Had al gehoopt dat ik het kon veranderen voor iemand het zag.



Nu kom ik wel heel dom over..... ;-)... ik hou me maar ff stil. ;-)
 
Lid geworden
30 sep 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn oude roestbakje staat wel een beetje in schril contrast met de auto´s in dit topic. Maar ach, hij rijdt prima en mijn vriendin is er ook (nog) niet om weggelopen ;)
 

MR

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 mei 2006
Berichten
2.812
Waarderingsscore
0
Punten
36
Mijn vriendin rijdt ook liever met mijn fiets dan met de hare.
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
tilt!;1905916 wrote:
Wat denken we hier van?



4393.p1130774.jpg




4393.p1130775.jpg




Die 3 grote ramen aan de linkerkant zijn een "nog te renoveren polyvalente ruimte" :rolleyes:

Is mijn gedacht, zo wat vintage, maar ik vrees voor serieuze renovatiekosten bovenop de niet al te malse prijs.



Dit is ondertussen ook 50K in prijs verlaagd. Staan nu pics online van die polyvalente ruimte. Ze hebben die ruimte wel een beetje opgekuist, of moet ik "bijgeknipt" zeggen, want die plant zat *overal* toen wij gaan zien zijn :)



http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate.cfm?IdBien=5198105&xgallery=gallery&xpage=1
 

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
3.625
Waarderingsscore
899
Punten
113
De Ficus elastica is geweldig!
 

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Berichten
1.894
Waarderingsscore
280
Punten
83
niet zeker of dit al gepost is:



het douanekantoor langs de beneluxlaan in Zelzate staat te koop. Voor als je heeeeel avontuurlijk bent ;-)



minimum prijs 50000 euro. U leest het goed. De prijs van een garage
 
Lid geworden
30 sep 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0

doddel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 apr 2006
Berichten
1.894
Waarderingsscore
280
Punten
83
rondpunt;1969710 wrote:
doddel;1969676 wrote:
niet zeker of dit al gepost is:



het douanekantoor langs de beneluxlaan in Zelzate staat te koop. Voor als je heeeeel avontuurlijk bent ;-)



minimum prijs 50000 euro. U leest het goed. De prijs van een garage





de instelprijs van alle overheidsgebouwen van dat formaat is 50.000



zoals deze ook http://fiscus.fgov.be/interfpatrnl/Green/Immeubles/Gent/Gent1NeveleKlooster7/Gent1NeveleKlooster7GAL.htm



absoluut niet, dit is toeval. De overheid laat een schatting uitvoeren, en die is vaak nogal laag
 
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
294
Waarderingsscore
0
Punten
0
amai, das wel een uitdaging voor daar iets moois van te maken,

1) ik twijfel wel of je daar mag wonen.

2) ge hebt daar wel een autostrade voor de deur.

3) misschien toch interessant voor tilt, kan hij dragrace's voor zijn deur organiseren met p'kes.
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
doddel;1969676 wrote:
douanekantoor

:cool:

Now we're talking! :)

Familie van de vriendin woont langs daar dus ben er al dikwijls gepasseerd en dikwijls met mixed feelings. Het gebouw heeft het (althans zal "het" hebben eens ik ermee klaar ben), het zicht op 't kanaal is de max, maar otoh zit je daar wel met die steenweg, geen tuin, véééél te groot, etc...

't Zal wel geen woonzone zijn vrees ik, maar anyway, toch iets dat we verder gaan uitspitten :)

Thx!!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan