Shit gets real! *yahoo*
Het verschrikkelijk knap spul waar ik van hoorde blijkt ineens a turn for the better genomen te hebben, echter kan ik er nu nog niet meer over vertellen.
Een andere kanshebber was dit:
Er zijn 2 dingen die ik meer haat dan fermettes en dat zijn:
1. Pyramidedaken
2. Spaanse daken
Dit was een combo van de twee *biggrin* maar... het gebouw had iets. Was een openbare verkoop en de eerste zitdag had het quasi niks opgebracht, dan toch maar eens gaan kijken binnenin en ja... daar was zeker iets van te maken. Strikt bekeken kon je er zo in trekken, maar om het naar mijn (onze) normen te krijgen moest er toch nog eea. aan gebeuren. Dan zat je daar nog altijd met dat dak natuurlijk. Hoe je zo'n strak gebouw kan zetten en daar dan een Spaans pyramidedak op pleuren zal ik nooit begrijpen.
Still... Een woonkamer met "room for a pool billiard", en met zicht op de "ex-bureau": een platform van een 60m² waar ik dus eigenlijk de flipperkasten en Porschkes kon zetten. Vanop dat platform zag je de living en omgekeerd. Mja, zoiets maakt veel goed. Vriendin had dan al zitten photoshoppen aan een foto en ze had dat dak verwijderd en er een plat dak van gemaakt, daarbij de 1e verdieping in sandwichpanelen zetten en dat hele gebouw zag er op slag 10x beter uit.
Gisteren ging de 2e zitdag dan door maar door "in te tekenen" op dat verschrikkelijk knap spul zijn we dan maar niet geweest.
Ik hoop zo spoedig mogelijk iets te weten want dit is *echt* mijn gedacht *music2* O boy, o boy, o boy....
Anyway, men kan geen omelet maken zonder eieren te breken. De loft is on the block. She can be yours, al yours!!! Hieronder een link waar ik geprobeerd heb alles te vatten in een kleine site. Gelieve deze site zoveel mogelijk te delen en/of mij op fouten en onvolmaaktheden te wijzen.
www.dogleg.be
Tilt! (die zijn signature niet kan aanpassen, net zo min als zijn avatar, omdat de forumsoftware (nog) niet overweg kan met het ! in mijn naam, maar die toch probeert om de boel hier wat aan te zwengelen op zijn manier)