Stef de bouwer
Lid
- Lid geworden
- 22 sep 2007
- Waarderingsscore
- 5
- Punten
- 18
Hallo,
Ik heb sinds een 4-tal jaar een Sentinel Kinetic Plus en kreeg laatst voor het eerst de melding "droogmodus" te zien (incl. afteller van 168 uur).
Of eigenlijk merkte ik dat mijn toevoer en afvoer op maximum vermogen bleven draaien, ook 's nachts.
Ik heb geen idee waarom deze modus vanzelf aanspringt en hoe je hem kunt uitzetten.
Wat ik al gedaan heb:
- apparaat tijdje uitschakelen (spanningsloos). Daarna begint de droogmodus gewoon opnieuw bij 168 uur.
- apparaat gereinigd en daarna droogmodus laten uitwerken. Dit gaat een tijdje goed en dan begint hij plots weer opnieuw.
Droogmodus aan/uitgezet in het menu: geen gevolg.
Heeft iemand nog een idee wat hier de oorzaak of oplossing kan zijn?
Volgens de handleiding is droogmodus:
Scherm Droogmodus
Het scherm Droogmodus geeft aan hoeveel tijd er nog resteert tot het gebouw droog is. De unit werkt tegen maximumdebiet gedurende 1 week.
In het scherm Droogmodus draaien de ventilatoren
gedurende een week op maximale snelheid alvorens
terug te keren naar de normale werking. Met deze
functie kunt u nieuw pleisterwerk en verf snel laten
drogen en bouwwerkzaamheden sneller voltooien.
Filters raken bij het gebruik van deze functie snel vies
en dienen na afloop te worden schoongemaakt of
vervangen.
Beschikbare opties: UIT (standaard) en AAN.
Ik heb sinds een 4-tal jaar een Sentinel Kinetic Plus en kreeg laatst voor het eerst de melding "droogmodus" te zien (incl. afteller van 168 uur).
Of eigenlijk merkte ik dat mijn toevoer en afvoer op maximum vermogen bleven draaien, ook 's nachts.
Ik heb geen idee waarom deze modus vanzelf aanspringt en hoe je hem kunt uitzetten.
Wat ik al gedaan heb:
- apparaat tijdje uitschakelen (spanningsloos). Daarna begint de droogmodus gewoon opnieuw bij 168 uur.
- apparaat gereinigd en daarna droogmodus laten uitwerken. Dit gaat een tijdje goed en dan begint hij plots weer opnieuw.
Droogmodus aan/uitgezet in het menu: geen gevolg.
Heeft iemand nog een idee wat hier de oorzaak of oplossing kan zijn?
Volgens de handleiding is droogmodus:
Scherm Droogmodus
Het scherm Droogmodus geeft aan hoeveel tijd er nog resteert tot het gebouw droog is. De unit werkt tegen maximumdebiet gedurende 1 week.
In het scherm Droogmodus draaien de ventilatoren
gedurende een week op maximale snelheid alvorens
terug te keren naar de normale werking. Met deze
functie kunt u nieuw pleisterwerk en verf snel laten
drogen en bouwwerkzaamheden sneller voltooien.
Filters raken bij het gebruik van deze functie snel vies
en dienen na afloop te worden schoongemaakt of
vervangen.
Beschikbare opties: UIT (standaard) en AAN.