• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

sectionaal poort novoferm

jee_r

Lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
183
Waarderingsscore
2
Punten
18
Iemand raad over een sectionaal poort van Novoferm ?

Deze poort is zo'n 400 - 500 euro goedkoper dan verschillende andere firma's.

Goed van poort? Behoud van kleur? Kwaliteit?



Bedankt
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
jee_r;1765522 wrote:
Iemand raad over een sectionaal poort van Novoferm ?

Deze poort is zo'n 400 - 500 euro goedkoper dan verschillende andere firma's.

Goed van poort? Behoud van kleur? Kwaliteit?



Bedankt

Persoonlijk? Niet content van en de dienst na verkoop trekt op geen k***** Om van de eigenlijke plaatsing maar te zwijgen. In kapelle verkopen ze geen poort meer in onze kring.
 

jee_r

Lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
183
Waarderingsscore
2
Punten
18
Is dit naar de firma toe OF van het product?
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
jee_r;1765583 wrote:
Is dit naar de firma toe OF van het product?

't feit dat ik de dienst na verkoop nodig had (al vrij snel) is toch al een vaag teken niet?
 

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
1.089
Waarderingsscore
1
Punten
38
Bij mij hangt die novofermpoort intussen een 2 jaar en best tevreden. En nu maar hopen dat ik die dienst na verkoop niet nodig heb zekers :D
 
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
0
Enk;1765628 wrote:
jee_r;1765583 wrote:
Is dit naar de firma toe OF van het product?

't feit dat ik de dienst na verkoop nodig had (al vrij snel) is toch al een vaag teken niet?



Kan je het vaag teken ook toelichten? Ik denk wel dat dit nuttig kan zijn voor de topicstarter en voor de rest die een sectionale poort willen (laten) plaatsen.
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
timvertongen;1769167 wrote:
Enk;1765628 wrote:
jee_r;1765583 wrote:
Is dit naar de firma toe OF van het product?

't feit dat ik de dienst na verkoop nodig had (al vrij snel) is toch al een vaag teken niet?



Kan je het vaag teken ook toelichten? Ik denk wel dat dit nuttig kan zijn voor de topicstarter en voor de rest die een sectionale poort willen (laten) plaatsen.

Ik kan dat toelichten ja. Maar wat het nut ervan is ontgaat mij compleet. Als een poort stuk is om eender welke reden kan je ze niet gebruiken waarvoor ze gemaakt is. Als de firma ze dan komt 'herstellen' en de schuld in uw schoenen schuift om van de garantie vanaf te zijn dan bereik ik al snel mijn kookpunt (terecht of niet, dat laat ik in het midden)
 

jee_r

Lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
183
Waarderingsscore
2
Punten
18
Dan zou ik ook wel heel lastig zijn!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan