Schuifvliegenraam kopen, waar?

Woumen

Lid
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
2
Punten
18
Zoals de titel aanheeft ben ik op zoek naar een adres om een schuifvliegenraam aan te kopen.

Het zou een breedte van 1,40 m moeten overbruggen, hoeft niet per se in ral-kleur. Ik krijg hier offertes binnen van 600 euro en meer, dit heb ik er echt niet voor over want mijn Engelse buldog moet er maar een keer doorheen lopen. Ik heb de zoekmachine al eens gebruikt en ik heb berichten gevonden van forumleden die in vliegenramen doen maar het zijn berichten van 2008 dus in hoeverre ze nog actief zijn weet ik niet vandaar deze oproep.

Lid geworden
5 jul 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Woumen;1848206 wrote:
Zoals de titel aanheeft ben ik op zoek naar een adres om een schuifvliegenraam aan te kopen.

Het zou een breedte van 1,40 m moeten overbruggen, hoeft niet per se in ral-kleur. Ik krijg hier offertes binnen van 600 euro en meer, dit heb ik er echt niet voor over want mijn Engelse buldog moet er maar een keer doorheen lopen. Ik heb de zoekmachine al eens gebruikt en ik heb berichten gevonden van forumleden die in vliegenramen doen maar het zijn berichten van 2008 dus in hoeverre ze nog actief zijn weet ik niet vandaar deze oproep.

Dacht dat de Feneko schuifhorren rond de € 200 à 300 gaan in standaard kleuren.

Weet niet of hier nog (veel aan) plaatsing wordt bijgerekend.

Lid geworden
6 apr 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij hebben bij smuk onze vliegenramen besteld en viel goed mee van prijs. Heb wel petgaas genomen, kattenhebben er al veel ingehangen en nog niets van schade gezien. Neemt wel wat meer licht af, maar liever dat dan elk jaar nieuwe gaas te moeten hangen.

Lid geworden
21 apr 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
MD horren => http://users.telenet.be/mdhorren/

Prijs kwaliteit heel tevreden van! Ken verschillende mensen die er hebben van hen. De onze is vandaag geplaatst met hondenluik mee in de schuifdeur.

Ze zijn van Lendelede, WVL. Ze doen volledige wvl en verder.

grts, Roadsterke

Lid geworden
28 okt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Roadsterke;1848441 wrote:

Prijs kwaliteit heel tevreden van! Ken verschillende mensen die er hebben van hen. De onze is vandaag geplaatst met hondenluik mee in de schuifdeur.

grts, Roadsterke

Quanta kosta?

Lid geworden
1 jul 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
Ik heb de mijne bij iemand in het waasland gekocht. Alle ral kleuren. Kleine 40euro grote 60euro en een schijfvliegeraam met met petgaas 370euro

goeie service en goeie kwaliteit

Pb als je de leverancier wil weten

Lid geworden
2 jan 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
branko;1848498 wrote:
Ik heb de mijne bij iemand in het waasland gekocht. Alle ral kleuren. Kleine 40euro grote 60euro en een schijfvliegeraam met met petgaas 370euro

goeie service en goeie kwaliteit

Pb als je de leverancier wil weten

En waarom niet op het forum?

Woumen

Lid
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
2
Punten
18
Ik heb al offertes aangevraagd bij de bovenstaande zaken die aangegeven zijn door de forumleden nu wachten op antwoord. Het kan een tijdje duren want het is bouwverlof. Ik hou jullie op de hoogte en geef gerust nog adressen en prijzen door.

Lid geworden
21 apr 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Casket;1848446 wrote:

grts, Roadsterke

Quanta kosta?

Schuifvliegenhor, vaste plaat onderaan (voor hondenluikje) in RAL 9010 => 550 euro.

- luikje was zelf te halen in de dierenspeciaalzaak EN MD-horren plaatst het erin. (passen de onderste vaste plaat naargelang de hoogte van het luikje)

=> Zij hebben ook geen middenprofiel in hun horren!

grts, Roadsterke

Zubke

Lid
Lid geworden
22 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
Niet direct in de regio. Zijn van overpelt, maar wel zeer correct. Heb mij ook laten vertellen dat meeste ramenboeren uit de streek daar hun vliegenramen laten maken.

hrbvba.be

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
11
Punten
0
TitaTovenaar;1861629 wrote:
Kan je ook schuifraam laten maken voor 1 deur?
Da weet ik niet, dat zal wss een accordeon systeem worden. Toen ik in een voedingszaak aan het tegelen was vloog die deur om de paar minuten open en dicht om de vliegen buiten te houden.

jp

Lid geworden
20 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
is om voor een dubbele deur te plaatsen.

Maar enkel de rechtse deur gebruiken we. Dan konden we dat schuiven voor de andere deur om naar buiten te gaan.

kv nr12

Lid
Lid geworden
12 apr 2010
Waarderingsscore
3
Punten
18

grts, Roadsterke

Net offerte ontvangen voor vier vliegenramen.

1 groot voor een groot schuifraam, met middenprofiel

1 voor een deur, met middenprofiel

2 voor ramen kinderkamers, ruw geschat 1m op 1,2 m.

Totaal: 1200 btw incl. en in RAL kleur.

Geen idee of dit een goeie prijs is, maar het zag er kwalitatief wel zeer OK uit en hoeveel goedkoper zou het dan kunnen voor een evengoede kwaliteit?

Ik denk dus van ze te bestellen.

Lid geworden
21 apr 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
kv nr12;1888556 wrote:

grts, Roadsterke

Net offerte ontvangen voor vier vliegenramen.

1 groot voor een groot schuifraam, met middenprofiel

1 voor een deur, met middenprofiel

2 voor ramen kinderkamers, ruw geschat 1m op 1,2 m.

Totaal: 1200 btw incl. en in RAL kleur.

Geen idee of dit een goeie prijs is, maar het zag er kwalitatief wel zeer OK uit en hoeveel goedkoper zou het dan kunnen voor een evengoede kwaliteit?

Ik denk dus van ze te bestellen.

Faire prijs lijkt me. Hun kwaliteit is TOP.

grts, Roadsterke

Bovenaan