Schrijnwerker gezocht regio Lommel voor nieuwe keuken

Lid geworden
24 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,

Wij gaan een grote nieuwe keuken plaatsen en zijn hiervoor op zoek naar een goeie kleine zelfstandige schrijnwerker. Grote keukenzaken hanteren de dag van vandaag geen realistische prijzen meer.

Hopelijk kunnen jullie een goede aanraden.

Alvast bedankt!

Groeten

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Waarderingsscore
2.329
Punten
113
Claes in Mol, of Multi projects in Houthalen.

Lid geworden
24 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
1
Tom, bedankt voor de snelle reactie, maar dit zijn ook grote interieurzaken. Die wil ik juist vermijden omwille van hun hoge prijzen. Zoek echt een goeie kleine zelfstandige die zijn toonzaal niet hoeft door te rekenen aan de klant.

Dortje

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 nov 2011
Waarderingsscore
1
Punten
38
Wij hebben een keuken van G-design, mannen leveren proper werk.

Lid geworden
26 sep 2018
Waarderingsscore
3
Punten
3
Wij hebben ook onze keuken laten plaatsen door G design. Heel eerlijke prijs en echt vakmanschap. We waren zo tevreden dat we alle inbouwkasten (dressing, vestairekast, wasplaats,..) ook door hen hebben laten plaatsen. Nadien sturen ze zelfs een poetsteam om alles te reinigen.

Jensvdw

Gewaardeerd lid
Lid geworden
17 aug 2018
Waarderingsscore
358
Punten
63
Tom, bedankt voor de snelle reactie, maar dit zijn ook grote interieurzaken. Die wil ik juist vermijden omwille van hun hoge prijzen. Zoek echt een goeie kleine zelfstandige die zijn toonzaal niet hoeft door te rekenen aan de klant.
Een grote interieurzaak heeft niet per se hogere prijzen dan een kleine zelfstandige hoor. Een kleine zelfstandige kan misschien besparen op toonzaal of goedkoper werken, maar grote zaken hebben dan weer het voordeel dat ze vaak materialen in bulk en dus goedkoper kunnen aankopen.
Mijn keuken komt van bij Franssen, één van de grootste, zo niet de grootste uit de regio. Ik heb toen ook een vergelijk gemaakt van 5 verschillende firma's en zij kwamen er echt als de beste uit. Daarnaast vind ik garantie ook wel een belangrijk aspect, wat toch zekerder is bij een gevestigde waarde dan bij een kleine zelfstandige.

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
607
Punten
113
Macquoi / Johan, Geelsebaan 12, 2430 Laakdal

bgcw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
22 mei 2011
Waarderingsscore
615
Punten
113
werk op maat uit Peer (Tom debacker)
vakman die geen hollywoodprijzen vraagt

Nutzie

Lid
Lid geworden
12 jul 2007
Waarderingsscore
15
Punten
18
Dan ga je toch wel bedrogen uitkomen. Ik ben destijds ook bij schrijnwerkers geweest en deze waren absoluut niet goedkoper dan sommige grote keukenfirma's, integendeel.

Mts87

Nieuw Lid
Lid geworden
3 jun 2014
Waarderingsscore
11
Punten
8
Inketo in Hasselt. Ons aangeraden door kameraden en heeft hier een keuken geplaatst. Komt zelf ter plaatse kijken, denkt heel goed mee en komt de keuken zelf plaatsen met ene zelfstandige die hem helpt. Duidelijkheid over budget, geen dwang om iets te tekenen voor extra korting en ook geen toestanden van voorschot of dergelijke....

tumkie

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2007
Waarderingsscore
311
Punten
63
Schrijnwerker Jacobs uit Hechtel

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
5.039
Punten
113
Dan ga je toch wel bedrogen uitkomen. Ik ben destijds ook bij schrijnwerkers geweest en deze waren absoluut niet goedkoper dan sommige grote keukenfirma's, integendeel.
Hier toch heel andere ervaring. Maatwerk, kwaliteit, veel meer keuze en ver van de prijs van de ketens.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan