• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Schüco Aluminiumramen

Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
28
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,



Heeft er iemand positieve referenties van een constructeur - installateur van Schüco Aluminiumramen in de omgeving van West-Vlaanderen (Brugge)?



Alvast bedankt!



Groetjes
 
G

Guest

Guest
Als ik me niet vergis onze Marnix hier opt forum, die doet Schuco alu profielen.
 
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
28
Waarderingsscore
0
Punten
0
Sientje,



Ik heb de lijst van verdelers van Schüco Aluminiumprofielen onlangs doorgekregen van de sales manager van Schüco en Berteloot uit Roeselare stond ook op het lijstje.



Hebben jullie daar zelf al ervaringen mee en hoe waren die? Ik heb postieve reacties gehoord van V&V Konstrukt uit Ieper (o.a. via het bouwforum...)



Groetjes
 

teizman

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
1.270
Waarderingsscore
3
Punten
38
Hoi,



vooreerst: Marnix doet geen Schuco volgens mij, wel Gastaldello.



ten tweede: van de verschillen tussen de verschilllende merken moet je u niets voorstellen hoor, een goede plaatsing + goede plaatser is vééél belangrijker.





Berteloot leek mij inderdaad een goede vakman. V&V biedt standaard echter een iets beter profiel aan aan dezelfde prijs.



V&V is tot nu één van de meest betrouwbare vakmannen gebleken op mijn werf. Ik kan je dus deze echt wel aanraden. Brugge is voor hen geen enkel probleem. Vraag daar naar Jan: zeer goede samenwerking mee gehad!!



teizman
 

dkl

Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
492
Waarderingsscore
0
Punten
0
Blue wrote:
Sientje,



Ik heb de lijst van verdelers van Schüco Aluminiumprofielen onlangs doorgekregen van de sales manager van Schüco en Berteloot uit Roeselare stond ook op het lijstje.



Hebben jullie daar zelf al ervaringen mee en hoe waren die? Ik heb postieve reacties gehoord van V&V Konstrukt uit Ieper (o.a. via het bouwforum...)



Groetjes





Wilt ge die lijst aub online zetten indien mogelijk :)
 
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
28
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit is de lijst van de verdelers voor Alu Profielen van Schüco die ik onlangs heb doorgekregen voor de provincie West-Vlaanderen (naast de Premium Partners - die op een eenvoudige manier zijn terug te vinden op de website van Schüco):



- Berteloot Lucien - Aluhouse in Roeselare;

- Allaert Aluminium - in Harelbeke;

- Antoon Decock - in Moorsele;

- Berlico NV - in Kuurne.



Groetjes
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan