Sarilar verkoop

• Tags beglazing buitenschrijnwerk DIY tuin
  • lukanar

Zeer gewaardeerd lid
    Lid geworden
    27 mrt 2007
    Waarderingsscore
    8.709
    Punten
    113
    Nee ik verkoop Sarilar niet maar kom tot het besef ... alle lees topic over sarilar.

Ik begin dus stillekes al wat spullen te verkopen die NIET mee verhuisd worden en die NIET door de familie worden overgenomen.
    Alle spullen af te halen in Pulle - Zandhoven
    Alle spullen cash te betalen bij afhaling.
    Alle bedragen zijn onderhandelbaar maar bij te lage prijzen stijg ik zowiso.
    Tas koffie kanm
    Babbeltje ook
    Bij tuintjes enzo .... tsja, dan begin ik wel over ontwerpstudies en adviezen en zo.

Luk

Eerste item :20240411_124335.jpg

Klein specifiek serreke
    Kap kan er vanaf
    Hier en daar een glaske kapot, kan hersteld worden, ofwel doe je het zelf ofwel doen wij het maar dan moet ik wel extra weeral aanrekenen.
    Mag weg voor 75€

20240411_124407.jpg

Oude antieke coca-cola fleskes zonder cola met het bekende buikje .
    6 stuks, geen beschadigingen wel wat zand en mos omdat ze buiten staan natuurlijk.
    Verzamelobjecten en
    kistje ( fruitkistje voor kersen , komt nog van nonk ' jef) krijg je erbij

BIEDEN vanaf 1€ :cool:
    maar ik wil minimum 30€

pff
    van alles een apart bericht maken, zen het al meug.
    Dus vermeld duidelijk op welk item je bod slaat

Klokglazen :
    Gebruikt in de groenteteelt voor de salade en pompoen.
    Kan gebruikt worden als drinkbeker

Opgelet beide en dan vooral bij de grote is de knop nog aanwezig.
    Meestal vind je deze zonder knop , die werden afgeslagen bij het oogsten.

Grote klok 75€
    Kleintje 15€
    Beide voor 80€

Oja die wortelstronk mag mee 25€

Verweerde kastanjehouten tafel mag ook weg voor een zacht prijsje , heb alleen nog geen knijt idee van hoe zacht.

20240411_124428.jpg

Spaarpotvarken in gietijzer, dus zwaar, heel zwaar.
    Alleen de kurkestop ontbreekt onderaan. Moet hier ergens liggen want mijn pluskleinkind reed daar paard op.

Bieden mag vanaf 100€
    20240417_100847.jpg

Lampestaander
    In een rode bui gekocht
    meepakken voor 20€

20240417_101016.jpg

Kastje in hout maar welk ?
    Stevig maar doorleefd, is dan al ook een jaar of 50.
    Zit nog een legplankske in .
    Moet er wel aan denken om mijn mutsen er uit te halen
    25€
    20240417_101059.jpg

Daarom dat ik soms link van hier naar daar en van daar naar hier.
    Rugske krabben
    doe me er aan denken, zit nog met sarilar verkoop :ROFLMAO:

euh ff is wat daar staat naar hier zetten , want met jullie vakantiegeld en omdat niemand op reis gaat want het is ginder een pak warmer dan hier.
    55° in de zon van Sarilar. Ik zou ook thuis blijven .
    Maar dan kunnen jullie nu snuisteren in mijn te koop wat weg mag van spullen .
    Staat ook ergens op faceboek marketplace maar daar zitten wat rare sujuten op : allé ik bedoel met slechte bedoelingen. Heb mijn kaart al mogen vernieuwen :devilish:😖😖😖

Wat is er nog van hierboven ?
    Alleen de coca cola fleskes , vraagprijs 60€ maar hier gezegd 30€ , dus blijft 30€
    Iemand had gezegd er staat New orleans op, dat zijn dus oude , kosten 80€ per stuk Ja tarara.
    Deze dus
    20240411_124407.jpg

Dan heb ik nog voor de geintresseerden en de echte mannen: opbergkistje voor 2 flessen hemelse drank
    beetje nostalgisch , beetje om mee te nemen op pick nick met die langbenige deerne... maar ik krijg dat niet in dien Indian zijn zijtassen
    20240427_114701.jpg20240427_114825.jpg
    Zat op een bod van 30€, vroeg 40€, niet gedaan.

Wat nog
    Klapstoelen, uit engeland meegebracht , iets anders van stijl. Hout was volledig naar de genou en werd vervangen door tropisch hardhout.
    Spijtig genoeg maar 3 stuks
    Dus ofwel 1 ofwel 2 ofwel 3
    Ik krijg ze niet mee naar Sarilar. Want neem liever de bank mee en mijn tafels .
    100€/stuk
    20240501_163927.jpg20240501_163946.jpg20240501_164003.jpg20240501_164012.jpg20240501_164022.jpg

vergeten.
    Pootjes , rond metaal fijn , daar is een rondel opgelast want die zakte dus weg als de stoeltjes op gazon stonden en ik ging er met mijn 90 kg opzitten.
    Zelfs op dat terras moest je zien waar je de stoel zette of je zat in een voeg.

mijn schoenstapelaars, rats vergeten en op facebook heb ik daar de meeste reacties op maar dan allemaal met koerie, mundial, ik betaal meer, houd ze vast, ik betaal alle kosten en tis veilig .
    20240506_111106.jpg
    15 stuks.
    Marketplace prijs 45
    Bouwinfo prijs 35
    De vrouw gaat eindelijk blij zijn dat al JOUW schoenen nu minder plaats innemen en dat ZIJ dus nieuwe kan bijkopen .... mmm dat klinkt echt niet slim om ze aan mannen te verkopen.

Goh wat nog allemaal
    - Oude zweedse bank vanuit de turnzaal van de lager school in Stabroek , zeker 100.000 jaar oud want ik heb er nog over moeten lopen als snotneus van 6 jaar : Doe een bod waarvan ik warm word.
    - Nog 2 blauwe klapstoeltjes , zozegd van de jaren 80 maar eigenlijk van de jaren 2000, retrostijl, heeft iets met hoek af : 30€ voor de 2

- 2 franse luikjes met die typische franse louvrepaneeltjes en de originele hang-sloot en schuifwerk. Zelf gekocht op de september rommelmarkt in Lille , daar moet een serieus bod opstaan want als ik daar geen 120€ voor krijg voor de 2 samen, gaan die mee naar Sarilar om op te hangen tegen de trapmuur als decoratie . Ze passen in mijn valies

20240502_095628.jpg20240502_095653.jpg20240502_095947.jpg

- paar speel goedautotjes volkswagen kever en cever cabrio met karavan

- 3 boeddha beeldjes klein , foto zal ik nog wel hier zetten

- mene vlauw, nooit gebruikt ..... sinds willow. Perfect in orde buiten de platte banden die ik niet wil op pompen omdat ik nog geen foto's heb

- 3 beeldjes van de drie koningen van W.Goebels in keramiek

en nog veel meer.
    Eigenlijk gans mijn huis uitgezonderd tafel, boomrooster, tekentafel ( als ik die mee krijg) en mijn bed

Ga je echt verhuizen naar Sarilar?

Ja maar niet in de zomer.
    Ginder nu dik over de 40°

Plan is om het huis -- als ik mijn geld krijg -- in orde te maken voor verhuur aan toeristen van juni tot en met september . En ik de rest van de maanden.
    Ook regelmatig naar belgie komen voor de werken verder op te volgen en nieuwe projecten aan te pakken.

Kan natuurlijk zijn dat alles via mail en tindernet kan afgehandeld worden en dan blijf ik daar .
    Maar dna toer ik die zomermaanden wel rond met de motor in die hoogvlaktes en of zwarte zee.

Niks staat vast, alles kan.

mag ook mag ook
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Veel, heel veel, veel te veel .
    Man wat verzamelt iemand bij elkaar in zen leven??
    Ik ontruim dus.

7 Dozen en los spul staan nu in de kamer klaar om in te pakken naar ....

rommelmarkt VIERSEL
    op zaterdag 12/10/2024 vanaf 8:00 tot 18:00

Ik sta daar ergens tussen met stoeltjes en lampen, met weet ik wat allemaal
    wie zoekt die vind,
    ik vraag, gij vraagt en ergens tussen in komen we wel overeen.
    Dus kom af.
    Ik tap wel geen tas koffie of geen tuin gedoe.

MMm

Denk dat ik in het voorjaar een open huis verkoop ga organiseren .
    Prijsjes plakken op de spulletjes
    soepke maken van vis of van ribbekes tegen komprijs.

want anders moet ik nog een paar containers gaan huren om alles op te slagen

Wat denken jullie van dat idee ?

Je blijft wel af van mijn Herman Brood's Hips :cool:

Oja fiets staat nog te koop, moet die banden nog altijd opmpompen

Oja fiets staat nog te koop, moet die banden nog altijd opmpompen
    En met lucht verdubbelt deze in waarde natuurlijk .
    "Weinig gebruikt" ligt ook altijd goed in de markt ( wat verzekerst wel 't geval was ) .

Als je genoeg mensen krijgt is zo een garage sale wel een nuttig dingetje. Zaak is voldoende geïnteresseerden te verwittigen en op uwen hof krijgen.

EN de prijzen genoeg laten zakken :cool:

Dan kan je best de aankoop van de vis voor de soep al beginnen organiseren ... was je vorige visaankoop geen meerdaagse reis owv een EV :ROFLMAO:

Heb je de miniserretjes nog?
    Ben onlangs nochtans in de buurt geweest, maar te laat aan gedacht.

Ik zak niks, je moet maar afpingelen , anders zit er geen animo in de keet

Nee of c00kie zou hier moeten staan met zen verlengkabeltje maar zen nie zeker dat hij naar Boulonge wil tenen :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Ik wed dat we dan ook na 60 km moeten laden, Ik denk dat ik electrisch geladen zen.:cool:

O, die serrekes? Die waren het eerste weg. Staan nu ergens aan de kanten van luik.

"Weinig gebruikt" ligt ook altijd goed in de markt ( wat verzekerst wel 't geval was ) .
    Tis van een oud moeke geweest die er altijd zondag mee reed.

euh, transport naar daar

Degene die ik bedoel zijn bovenaan niet gesloten...😎

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan